אחרי שבית"ר ירושלים נחלה הערב (שבת) הפסד שלישי בשלושה משחקים תחת המאמן גל כהן, 2:1 לבני סכנין בדוחא, במועדון התגבשה החלטה למנות מיידית מאמן במקום גל כהן, זאת בשל החשש מירידה לליגה הלאומית - כשכעת בית"ר רחוקה רק נקודה אחת מהקו האדום. מאמן נבחרת הנוער אופיר חיים הוא המועמד המועדף, אבל אם הוא לא יסגור תוך 24 שעות - הוא עשוי להחליט להישאר בהתאחדות - בית"ר תפנה לברק יצחקי.
גל כהן היה אמור לעמוד על הקווים עד לסיום העונה, אולם בעקבות התוצאות וההבנה כי מאבקי ההישרדות יהיו גדולים עליו, הוחלט להחליפו. לבית"ר, שסופרת חמישה משחקים ללא ניצחון בליגה, מחכה כעת רצף משחקים קשה עד סיום העונה הסדירה: מכבי נתניה (בית), הפועל באר-שבע (חוץ), מכבי ת"א (בית) ומכבי פ"ת (חוץ). כל ההחלטות יהיו בשיתוף המנהל המקצועי אלמוג כהן, שאמור היה להיות מעורב רק בהכנות לעונה הבאה, אך המשבר שינה זאת.
1 צפייה בגלריה
כהן בני סכנין - בית"ר ירושלים
כהן בני סכנין - בית"ר ירושלים
0 נקודות מ-9. כהן
(צילום: אלעד גרשגורן )
"אנחנו מקבלים גולים השנה בדקות הכי קשות וכואבות, בניגוד למהלך המשחק", אמר כהן בסיום המשחק הערב, "הכל היה בניגוד למחצית השנייה, הכל היה טוב וזה מאוד מאוד כואב. בהרבה משחקים הרגשנו טוב, וברגע אחד של חוסר ריכוז מאבדים את זה. היינו יותר קרובים לנצח מאשר להוציא נקודה. צריך לראות איך מוציאים את הקבוצה למקום טוב יותר. השחקנים מבינים את המשמעות מה זה לשחק בבית"ר ירושלים. הם נתנו הכל במגרש ללא תנאים. זה חוסר מזל, נצטרך להרים את השחקנים ולהביא תוצאות. מכבי נתניה? נתבאס יום אחד. אנחנו רגילים לזה כבר השנה, צריך ללמוד לגמור משחקים ולשחק עד הסוף. יש גם תוספת זמן, צריך לא לשכוח את זה. מאמינים בקבוצה ובשחקנים. זה כואב, אבל נצטרך להביא נקודות עם הרבה מחויבות ותשומת לב".