היועץ המשפטי לממשלה החליט להעמיד לדין את כדורגלן העבר האגדי חיים רביבו בגין שוחד, במסגרת פרשת דוד ביטן. על פי כתב האישום, עולה כי רביבו העביר לארנון גלעדי, לשעבר המשנה לראש עיריית תל אביב, סכום של 10,000 שקל.
על פי פרטי החקירה עולה כי מדובר בפרויקט בנייה בתל אביב בו לרביבו הייתה בעלות. רביבו וגלעדי נפגשו עם מנהל מחלקת רישוי בעיריית תל אביב לצורך הארכת תוקף היתר בנייה בפרוייקט. בפגישה הוסבר לרביבו כיצד לפעול בעניין. מכתב האישום עולה כי גלעדי ביקש מרביבו תרומות כספיות לפעילות הפוליטית. חמישה ימים לאחר אותה פגישה העביר רביבו שתי המחאות על סך 5,000 שקל כל אחת. את הכסף קיבל מקורבן של גלעדי אשר הפקיד אותו בבנק.
2 צפייה בגלריה
חיים רביבו
חיים רביבו
חיים רביבו
(צילום: אורן אהרוני)
2 צפייה בגלריה
חיים רביבו
חיים רביבו
רביבו במדי הנבחרת
(צילום: יוסי רוט)
עורך דינו של חיים רביבו, אילן סופר, אמר: "הופתענו והתאכזבנו מאוד, בלשון המעטה, מההחלטה על הגשת כתב אישום. אנחנו בטוחים כי בית המשפט ישתכנע, בבוא היום, כי מדובר בהחלטה שגויה".
עו"ד סופרעו"ד סופרצילום: מוטי קמחי
חיים רביבו נחשב לאחד מגדולי הכדורגלנים הישראלים בכל הזמנים. יש לו 15 שערים ב-67 הופעות בנבחרת, לצד קריירה עשירה באירופה. בין 1996 ל-2000 שיחק בשורות סלטה ויגו הספרדית ולאחר מכן עבר לפנרבחצ'ה הטורקית, עימה זכה באליפות. הוא סיים פעמיים כמלך שערי ליגת העל.