לאחר גוני נאור, פייר קורנו, סוף פודגוראנו ודניאל סונדגרן, גם ליאור קאסה עוזב את מכבי חיפה. הקשר, שנרכש במהלך העונה שעברה מהפועל ירושלים, יוצא בהשאלה עד תום העונה לגנואה האיטלקית.
בנוסף, לקבוצה מהסרייה א' יש אופציה לרכוש את קאסה בסיום תקופת ההשאלה, כאשר תג המחיר שלו עומד על 2.2 מיליון אירו - כפול מהסכום אותו שילמה מכבי חיפה להפועל ירושלים.
4 צפייה בגלריה
ליאור קאסה גנואה
ליאור קאסה גנואה
עובר לאיטליה. ליאור קאסה במדי גנואה
(צילום: פרטי)
אחרי שני מחזורים באיטליה, גנואה מדורגת במקום השני בסרייה א', כשבמאזנה ניצחון ותיקו. היום (ראשון) תארח הקבוצה את פיורנטינה, שמחפשת ניצחון ראשון לעונה. לאורך ההיסטוריה זכתה הקבוצה ב-9 אליפויות כשהאחרונה הייתה ב-1923. בעונת 2021/22 נשרה הקבוצה מצפון איטליה לליגת המשנה, אחרי 12 עונות בסרייה א', אבל היא חזרה לאחר עונה אחת וסיימה את 2023/24 במקום ה-11, אחד מתחת לאלופה היוצאת נאפולי.
בתוך כך, במכבי חיפה עוד לא הספיקו ליהנות מהפתיחה החגיגית של העונה, ומהניצחון 0:4 על העולה החדשה, עירוני טבריה, וכבר נאלצים בקבוצה להתמודד עם המציאות הקשה של החיים בצל המלחמה.
הירוקים עם כלל תושבי הצפון התעוררו לבוקר רועש במיוחד, בצל ההסלמה בגבול הצפון ומכת המנע שהנחית צה"ל במהלך הלילה על כוחות חיזבאללה. במכבי חיפה, חוששים מההשלכות של המצב על המגעים שמתנהלים בימים אלה עם שחקני חיזוק. כל זאת, בנוסף לחשש מעזיבת שחקנים זרים שכבר נמצאים פה כמו פרנצדי פיירו ו-ויטל אנסימבה, שרק ביום חמישי האחרון חתם בקבוצה לשנתיים, כמחליף של פייר קורנו, שעזב בשל המצב הביטחוני.
לצד הסיפוק מהתוצאה הגבוה והניצחון בבכורה המחודשת של בכר בליגה, קשה לומר שמרוצים במכבי חיפה מהיכולת שהציגה הקבוצה במחצית הראשונה, כאשר האורחת הצליחה להביך מספר פעמים את ההגנה הירוקה.
4 צפייה בגלריה
שחקן מכבי חיפה אולכסנדר סירוטה עם דיא סבע
שחקן מכבי חיפה אולכסנדר סירוטה עם דיא סבע
שחקני חיפה חוגגים מול טבריה, אמש
(צילום: עוז מועלם)
4 צפייה בגלריה
ויטאל אנסימבה ביציע במשחק של מכבי חיפה נגד עירוני טבריה
ויטאל אנסימבה ביציע במשחק של מכבי חיפה נגד עירוני טבריה
נהנה ממה שראה? אנסימבה ביציע
(צילום: עוז מועלם)
בכר:"התחלנו בצורה טובה,לא משחק גדול"
(באדיבות ONE)
4 צפייה בגלריה
דין דוד
דין דוד
"גולר אדיר". דין דוד
(צילום: עוז מועלם)
המחצית השנייה הייתה סיפור שונה לגמרי. טבריה התפרקה והירוקים חגגו הרבה בזכות היכולת הנהדרת של דין דוד, שסיים עם שלושער וזכה למחמאות גדולות. "הוא היה האקס פקטור שלנו בעונה החולפת והוא ממשיך באותו כושר אדיר העונה", אמרו בקבוצה על החלוץ. "הוא גולר אדיר, הוא בכושר מטורף והרעב שלו גדול מאוד. העובדה שהוא לא שמח על החילוף לאחר שכבר שלושער – ממחישה מי הבחור הזה".
לצד זאת, שריף כיוף שוב נראה חסר ביטחון כמו כלל ההגנה, כאשר הפציעה של שון גולדבג מדאיגה מאוד את ראשי הקבוצה. השחקן שנפצע בכתף המשיך לשחק עד סיום המחצית, ולאחר שנבדק בחדר ההלבשה החליט שלא להמשיך. במועדו חוששים שמדובר בקרע ולא רק במתיחה חזקה. הבוקר יעבור השחקן סדרת בדיקות, והצפי הוא להיעדרות מהמשחק הקרוב לפחות.
פורסם לראשונה: 08:06, 25.08.24