בית"ר ירושלים ממשיכה להתכונן לקראת המשחק מחר (שני, 20:30) מול מכבי ת"א במסגרת המחזור ה-18 בליגת העל. היום הודיעו בקבוצה מהבירה כי יארחו את משפחותיתהם של החיילים החטופים אורון שאול והדר גולדין, אשר מוחזקים בעזה. בבית"ר הזמינו גם את משפחתו של אברה מנגיסטו, ומחכה לאישור.
בנוסף, הצהובים-שחורים יעלו הערב למשחק עם חולצה שעליה יופיע הסמל של עמותת "אחים לחיים", שעוזרת ללוחמים עם פוסט טראומה. בהודעה מטעם הקבוצה נכתב: "שחקני הקבוצה ישחקו כשעל גבם מופיעה הקריאה להשיב את הבנים הביתה. כולנו מחכים לכך, ועוטפים את המשפחות. משפחות גולדין, שאול ומנגיסטו - אוהבים אתכם!".
1 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים
יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים
יוסי אבוקסיס
(צילום: עוז מועלם)
מאמן בית"ר יוסי אבוקסיס דיבר במסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול מכבי ת"א: "יהיה משחק קשה, אבל אנחנו בבית ורוב הקהל יהיה שלנו. אנחנו רוצים להביא נקודות במשחק הזה. אולי קשה לנו נגד הגדולות כי הן תמיד באות מוכנות ומאורגנות נגדנו. הגיע הזמן שניקח נקודות נגד הגדולות".
על חיזוק הקבוצה בחלון ההעברות הנוכחי: "יש מו"מ עם שוער ואני מקווה שהשבוע תהיה התקדמות. אנחנו מחפשים גם קשרים כי זרגרי ואייזן עזבו". על ניסיון השוד שעבר ברק אברמוב: "ברק בחור חזק, הוא יעבור את זה. זה לא משהו שמשפיע. הייתי אצלו ביום שישי והוא שאל על הקבוצה".