כשברקע הדרישה מצידו של דנילו אספרייה לעזוב מיידית את בית"ר ירושלים לצסק״א סופיה, החליט הקולומביאני לנתק קשר עם אנשי הקבוצה במסגרת מחנה האימונים בבולגריה. הקבוצה הבולגרית הציעה תמורת אספרייה 100 אלף אירו, אך נענתה בשלילה בידי הצהובים-שחורים.
לקראת משחק האימון אתמול (ראשון) במחנה האימונים בו ניצחה בית"ר ירושלים את אפועל ניקוסיה הקפריסאית, אספרייה התחמם, לא שותף ולא דיבר עם אנשי המועדון.
1 צפייה בגלריה
דנילו אספרייה שחקן בית"ר ירושלים
דנילו אספרייה שחקן בית"ר ירושלים
ניתק קשר עם אנשי בית"ר. דנילו אספרייה
(צילום: עוז מועלם)
"אשאר בבולגריה ולא אחזור לארץ", אמר אספרייה לחבריו במחנה האימונים. מנגד, הבעלים ברק אברמוב הבהיר לו כי לאור התנהלותו רק אם סופיה תגיש הצעה בסך 300 אלף אירו, הוא ישוחרר.
בשישי האחרון הרגיז השחקן את אנשי ואוהדי בית"ר ירושלים כשצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "בכל יום שעובר, הרצון שלי לעזוב את בית"ר ירושלים גדול יותר". לפני ההצעה מצסק"א סופיה, אספרייה התראיין לתחנת רדיו במדינתו, אישר את הדיווחים לפיהם הגיע לסיכום עם אינדפנדיינטה סנטה פה - והסביר שהוא ממתין לשחרור ממחזיקת הגביע הישראלית.
בתגובה לציוץ שהעלה כתב לו אחד מאוהדי הקבוצה: "אתה מחליא אותי, אני מקווה שבית"ר תספסל אותך לאורך כל העונה". החלוץ ענה בתגובה: "אינשאללה".
הציוץ של אספרייה שהרגיז את אנשי ואוהדי בית"ר
בבית"ר זעמו על התנהלותו של אספרייה כשציין כי לא יגיע למחנה האימונים. אחרי לחץ גדול ואיום בקנס כבד, אספרייה - שכבר הכריז שהוא לא רוצה להמשיך לשחק אצל הצהובים-שחורים, כפי שנחשף לראשונה ב-ynet - יצא לבסוף עם הקבוצה למחנה.
בשיחות בין אספרייה לבין הנהלת הקבוצה, בהן הבהיר שוב שאינו מעוניין להישאר, השיבו לו בבית"ר שהוא נשאר במועדון בהתאם לחוזה שלו. עוד אמרו בקבוצה של יוסי אבוקסיס לשחקן כי אם קבוצה מעוניינת בו היא תצטרך לנהל משא ומתן עם בית"ר ירושלים, כשתג המחיר עבורו הוא 300 אלף אירו. שיחה זהה התקיימה עם השחקן גם לאחר סדרת הציוצים בטוויטר.

מורוזוב האריך חוזה

גרגורי מורוזוב, שהצטרף במהלך העונה שעברה לבית"ר ירושלים, האריך את חוזהו במועדון בשתי עונות נוספות, כשחתם עד סיום עונת 2026. בהודעה רשמית מטעם הקבוצה נכתב על המגן השמאלי כי הוא "הפך לנדבך חשוב מאוד בהגנת הקבוצה. הוא נחשב לשחקן חכם, חרוץ ושקט, שמהווה דוגמה ומופת לשחקנים הצעירים".
לאחר הארכת החוזה אמר מורוזוב: "מהרגע הראשון כאן הבנתי מה זאת בית״ר והעוצמות של המועדון הזה כל פעם מרגשות אותי מחדש. מודה לכולם על העזרה בקליטה שלי בארץ, על העזרה בהסתגלות ושמח לתת חזרה כל מה שאני יכול. עונה מאתגרת לפנינו ואני מאמין שנעשה בה דברים יפים".