לאור המצב הביטחוני, וירי הטילים המאסיבי לעבר הדרום, והעיר אשדוד בפרט - הודיעה היום (שני) מ.ס אשדוד על הפסקת האימונים באופן מלא, עד להודעה חדשה. בהודעת המועדון, צוין כי במסגרת השיגורים לעבר עיר הנמל, חלק מרסיסי הטילים, שיורטו על ידי כיפת ברזל, נחתו במגרש האימונים של הקבוצה.
כמו קבוצות נוספות בליגת העל ובצל מלחמת "חרבות ברזל", מועדון הכדורגל מ.ס אשדוד חזר להתאמן בהדרגה ב-17 באוקטובר. הקבוצה קיבלה אישור לחזור ולקיים אימונים, זאת בהתאם להנחיות פיקוד העורף, מאחר שקיים מרחב מוגן באיצטדיון.
1 צפייה בגלריה
אשדוד
אשדוד
הנזק באשדוד בעקבות הטילים שנפלו בעיר
(צילום: AHMAD GHARABLI / AFP)
הבוקר, בזמן שהקבוצה קיימה אימון שגרתי החלו להישמע אזעקות ברחבי אשדוד. שחקני הקבוצה והצוות המקצועי שנכחו באימון מיהרו להיכנס למרחב המוגן שבאצטדיון, שם המתינו זמן ממושך עד שיצאו החוצה.
תחילה הקבוצה עוד חשבה לחדש את האימון לאחר האזעקות, אך תוך כדי החזרה אל כר הדשא החלו לנחות רסיסי ירוט וגם באזור היציעים. במועדון מיד הבינו שנמנע אסון ובנס שחקנים ואנשי צוות לא נפגעו, מה שהוביל בסופו של דבר להחלטה של לעצור את אימוני הקבוצה עד להודעה חדשה.
בהודעה הרשמית ממ.ס אשדוד נכתב: "לאור ההחמרה במצב הכולל ירי טילים מסיבי לכיוון העיר אשדוד, ובשל העובדה כי במהלך אימון הבוקר נשלח מטח כבד לעיר שגרם לנפילת רסיסי יירוט רבים שנמצאו על המגרש, הוחלט לעצור את אימוני הקבוצה עד הודעה חדשה. שנדע ימים שקטים יותר, רק ביחד ננצח".