בדמעות: נטע לביא מדבר ונפרד ממכבי חיפה
(באדיבות ONE)
האם זהו שובר השוויון שיסדר למכבי חיפה אליפות שלישית ברציפות? דיא סבע חוזר לישראל, לאחר שחתם היום (שני) ל-3.5 שנים אצל הירוקים. סבע כבר סיכם את תנאיו בסוף השבוע באנקרגוצ'ו הטורקית, אולם ברגע האחרון החליט לעשות פניית פרסה ולשוב לכדורגל הישראלי.
סבע בן ה-30 כבש במהלך הקריירה 94 שערים ובישל עוד 51. הוא שיחק בארץ במספר קבוצות כאשר את מירב ההופעות שלו רשם במדי מכבי נתניה. ברשומה של החלוץ גם 11 הופעות בנבחרת ישראל.
4 צפייה בגלריה
דיא סבע
דיא סבע
סבע והמדים החדשים
(צילום: באדיבות מכבי חיפה)
"זו הרגשה מטורפת, הגשמתי חלום ילדות", סיפר סבע לאתר הרשמי של מכבי חיפה. "הגעתי למועדון הכי גדול. אני כבר מרגיש את העוצמה הקהל, אפילו עוד לפני שחתמתי. מחכה כבר לפגוש את האוהדים הירוקים. אני מתרגש מאוד, מחכה כבר להצטרף לכל החברים בקבוצה".
מנכ"ל המועדון, איציק עובדיה, הוסיף: "החתימה של דיא סבע היא חלק מתוכנית העבודה שלנו: תהליך מתמשך לריענון וחיזוק הסגל לצד הארכת חוזים ושמירה על הסגל הקיים. זאת במטרה להמשיך ולהיות מועדון מוביל ולהתמודד על כל התארים בהווה ובעתיד. אני מאחל לדיא הצלחה גדולה והשתלבות מהירה במשפחה הירוקה".
4 צפייה בגלריה
דיא סבע
דיא סבע
סבע במעמד החתימה
(צילום: באדיבות מכבי חיפה)
4 צפייה בגלריה
דיא סבע
דיא סבע
משפחת סבע והמדים הירוקים
(צילום: באדיבות מכבי חיפה)
המנהל המקצועי של המועדון, גל אלברמן: "כישרונו הייחודי של דיא ומגוון העמדות בהן הוא יכול לשחק על המגרש, יהיו תוספת כוח משמעותית לסגל הקבוצה בטווח הקצר והארוך. תשוקתו של דיא להיות חלק ממועדון הכדורגל מכבי חיפה הרשימה והפכה את העסקה למציאותית. אנו מאחלים לדיא חוויות מרגשות בירוק, הצלחות והנאה גדולה".
כזכור, סבע עזב בתחילת החודש את סיבאספור, בה כיכב בשנה האחרונה, מטעמים משפחתיים: כיוון שמדובר בקבוצה מעיר המרוחקת מאיסטנבול, שאין בה בתי ספר בינלאומיים, ולכן משפחתו לא הצטרפה אליו לטורקיה.
4 צפייה בגלריה
דיא סבע שחקן סיבספור
דיא סבע שחקן סיבספור
עוזב את הליגה הטורקית
(צילום: AP)
סבע חווה עד כה עונה אישית נהדרת כשהוא כבש שישה שערים ובישל עוד שבעה בכל המסגרות, ב-20 המשחקים בהם לקח חלק. הוא כבר סיכם בשבוע שעבר בקבוצה סעודית בחוזה לשנתיים, בה אמור היה להרוויח 2.4 מיליון אירו, אולם ענייני רגולציה מנעו ממנו כישראלי לשחק בליגה במדינה שאין לה יחסים דיפלומטיים עם ישראל.