במכבי חיפה ובית"ר ירושלים מחכים להחלטת פיקוד העורף ומינהלת הליגות בנוגע לגורל המשחק ביניהן מחר (שני, 20:30) בעקבות ההנחיות החדשות שנכנסו לתוקף אתמול בערב בשל המצב הביטחוני, שמאפשרות התקהלות של עד 30 אנשים בשטח פתוח מחיפה צפונה.
הנטייה של כל הצדדים (פיקוד העורף, המינהלת ושתי הקבוצות) היא לקיים את המשחק במועדו ובמיקומו המקוריים ללא הכנסת קהל. אפשרויות נוספות הן דחייה והחלפת הביתיות וקיום המשחק בטדי עם קהל. בכל מקרה, ההחלטה צפויה להתקבל הערב.
1 צפייה בגלריה
עלי מוחמד מול עדי יונה
עלי מוחמד מול עדי יונה
מחכים לפיקוד העורף. עלי מוחמד מול עדי יונה
(צילום: אלכס קולומויסקי)
אימון הבוקר שתכננה לקיים מכבי חיפה נדחה לערב והועבר למרכז. בקרב הירוקים יש חשש גדול מאוד שעליית מדרגה ופתיחת מלחמה משמעותית בצפון תגרום לזרים לעזוב את הארץ. במקרה של החמרה והסלמה נוספת, במועדון שוקלים להעביר את הזרים למרכז הארץ עד שהמצב ירגע.
בצד המקצועי, אחרי התיקו המאכזב במחזור הקודם מול בני ריינה (2:2) משער שספגו עמוק בתוספת הזמן, הירוקים מקווים לחזור למסלול הניצחונות אך יחד עם זאת מבינים שמצפה להם משחק מול יריבה חזקה עם מטרות משל עצמה. הבשורות הטובות מהסופ"ש הגיעו מכיוונו של דין דוד, שהצליח להשלים אימון מלא. אם החלוץ יצליח להשלים אימון מלא גם היום הוא צפוי לפתוח בחוד של סגנית האלופה.
ברק בכר תולה תקוות גדולות מאוד בדוד ורואה בו כמוציא לפועל העיקרי של הקבוצה. המאמן צפוי לחזור למערך האהוב עליו, 4-3-3, כאשר צמד שחקני הכנף החדשים, קסנדר סברינה ומתיאס נוהאל, צפויים לערוך הופעת בכורה ולפתוח.
פורסם לראשונה: 06:45, 22.09.24