ברק בכר ודולב חזיזה לאחר הניצחון על מכבי ת"א
(ONE)
במכבי חיפה חגגו על כר הדשא יחד עם אוהדיהם לאחר הניצחון 1:3 אמש (שני) על מכבי ת"א, שקירב אותם מאוד לעבר אליפות שלישית ברציפות. הירוקים ישלימו את הזכייה ה-15 שלהם בצלחת אם ינצחו את מכבי נתניה במחזור הבא.
הרבה מאוד אופי הראו השחקנים של ברק בכר אתמול. הם הצליחו להפוך פיגור לניצחון כשברקע שמעו על שער מוקדם של באר-שבע מול אשדוד, והלחץ היה גדול. עם זאת, ברק בכר הבהיר להם במהלך כל הימים האחרונים שאין להם מה להתעסק ביריבה אלא רק בעצמם. השחקנים כאמור שמחו במשך דקות ארוכות, ורקדו עם הקהל, אך בכר אמר להם להמתין עם החגיגות.
2 צפייה בגלריה
סבע
סבע
ישלימו את העבודה מול נתניה? סבע
(צילום: ראובן כהן)
"אנחנו במרחק נגיעה מתואר, אך שיהיה ברור: יש לנו עוד משחק חוץ קשה מאוד בנתניה שבאים לשחק ולא לפתוח רגליים", אמר גורם במועדון. "אנחנו צריכים לבוא לעשות את העבודה ולהשיג 3 נקודות ואז יהיה אפשר לחגוג".
דילן בטובינסיקה, שהחליף את עבדולאי סק, זכה לשבחים גדולים מאוד על יכולתו. חילוצי הכדור שלו והובלת הכדור הזכירו את אותו שחקן שהגיע בתחילת הדרך לכרמל. דולב חזיזה, שכבש את השער הראשון, זכה לתשואות גדולות מאוד מהקהל לאחר שהציג משחק הקרבה נהדר והיה מהמצטיינים בירוק.
2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ביקש מהשחקנים להמתין עם החגיגות. ברק בכר
(צילום: ראובן כהן)
בחיפה מתקשים להבין מה עובר על עומר אצילי, שאיכזב אתמול פעם נוספת. לקראת המשחק מול נתניה ביום שני הבא הירוקים ייאלצו להסתדר ללא דניאל סונדגרן ודולב חזיזה המוצהבים, וככל הנראה ללא סק שצפוי לספוג מביה"ד עוד הרחקה מעבר למשחק אמש. מדובר בחיסורים משמעותיים מאוד, כאשר בכר עשוי לפתוח עם רמי גרשון וקשר אחורי נוסף לצידו של מוחמד אבו פאני, ככל הנראה עלי מוחמד.
בקרב הקהל הירוק צפוי טירוף עם פתיחת מכירת הכרטיסים למשחק בנתניה שעשוי להיות משחק ההכתרה. הירוקים צפויים לקבל עד 6,000 כרטיסים, תלוי בכמות שירכשו אוהדי נתניה. בעיריית חיפה צפויים לסדר הקרנת ענק על מנת שעשרות אלפי אוהדים יוכלו לצפות במשחק, כאשר לאחר מכן צפויות חגיגות ספונטניות במידה והירוקים יזכו בתואר באופן רשמי.