עכשיו זה רשמי: איסמעילה סורו הגיע הבוקר (רביעי) לבית וגן וחתם על החוזה בבית"ר ירושלים. סורו (25) חתם היום בבית"ר ירושלים לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת, והפך למשתכר הבכיר במועדון עם 300 אלף אירו לעונה - שכר שיא בעידן ברק אברמוב. על כוונת בית"ר להחתים את סורו פורסם לראשונה ב-ynet.
סורו נחת אמש וכבר הספיק לעבור את הבדיקות הרפואיות. הבוקר כבר ערך את אימון הבכורה, קיבל את קבלת הפנים המסורתית שכוללת שתי שורות של "אהבה" מהשחקנים והחל באימונים במטרה להיות כשיר למשחק הבא מול הפועל חדרה.
2 צפייה בגלריה
 איסמעילה סורו
 איסמעילה סורו
שכר שיא בעידן ברק אברמוב. סורו
(צילום: בית"ר ירושלים)
2 צפייה בגלריה
 איסמעילה סורו
 איסמעילה סורו
כבר התאמן. סורו
(צילום: בית"ר ירושלים)
סורו נראה מחויך ומאושר והתקבל באהבה על ידי החברים שלו מהתקופה בבני יהודה, ירדן שועה, יובל אשכנזי וכמובן שזכה לחיבוק גדול מהמאמן, יוסי אבוקסיס.
סורו, שמוכר לאוהדי הכדורגל בישראל מתקופתו בבני יהודה, מגיע מסלטיק הסקוטית. הוא משחק בעמדת הקשר האחורי וצפוי להיות חלק משחקני המפתח עליהם התחייבו ראשי המועדון והצוות המקצועי שיגיעו לקבוצה. הוא שיחק בעברו במולדובה, בלארוס, בני יהודה, סלטיק וארוקה הפורטוגלית.
סורו מצטרף לסגל הנבנה מתחילת העונה ולהחתמות של אורי דהן, מיירון ג'ורג', דני הוצ'קו, דור מיכה, אדי גוטליב, בן ביטון, עומר קורסיה, יובל אשכנזי, גידי קאניוק, טימוטי מוזי, בראניי קבאלה, אמיר ברקוביץ' והארכת חוזיהם של ירדן שועה, אופיר קריאף, אוראל דגני, גריגורי מורוזוב, ליאון מזרחי ודן עזריה.