חזן: "אני מאוכזב, אבל ריאלי"
(ONE)
"זה המשחק האחרון שלי בבלומפילד", אמר אתמול (שבת) ביברס נאתכו, שעלה כמחליף מול קוסובו לדקות האחרונות שלו במדים הלאומיים, במה שהיה משחק הפרישה של מי ששימש כקפטן הנבחרת במשך שנים. "היה לי חשוב לסיים פה את הדרך שלי. המקום שבו אבא שלי ראה אותי בפעם האחרונה מבקיע. זה היה חלק מהשיקול שלי לפרוש דווקא פה. אשחק עוד שנתיים-שלוש, אבל קיבלתי החלטה שלא אחזור לשחק יותר בנבחרת".
הקפטן המוסלמי הראשון בנבחרת ישראל, עלה להופעה ה-88 בקריירה שלו במדים הלאומיים, אחרי ערב פרידה שנערך בחמישי האחרון עם דמעות רבות. בסיום המשחק הוא עבר בין היציעים, כאשר כל אחד משחקני הנבחרת נתנו לו חולצה חתומה. נאתכו יטוס בכל מקרה עם הנבחרת היום לז'נבה ועוד ייתכן כי יקבל דקות משחק מול שווייץ.
1 צפייה בגלריה
ביברס נאתכו
ביברס נאתכו
יקבל דקות גם מול שווייץ? ביברס נאתכו
(צילום: עוז מועלם)
למרות ניסיונות לשכנעו שיישאר עד לסיום הקמפיין, קשר פרטיזן בלגרד היה נחוש לעזוב. "אני כבר כמה חודשים חושב על זה", אמר. "אלון חזן ויוסי בניון ביקשו ממנו להישאר, אבל זה תלוי בהרגשה. זה לא עניין אם ספרו אותי או לא, הרגשתי שזה הזמן ללכת בראש מורם, עם רגליים חזקות, כשמעריכים ואוהבים אותי. יש לי מחליף תותח, יזכרו גם אותו עוד הרבה שנים".
נאתכו סיפר על ההחלטה לעזוב: "יש דור חדש שמגיע. במשך 14 שנה הגעתי בכל חופש שלי לנבחרת, יכול לספור על יד אחת פעמים שלא הגעתי. זו אינטנסיביות גדולה. לפעמים דחיתי טיפולים בפציעות. נתתי את כל מה שאני יכול. אני מרגיש שזה הזמן, שהנבחרת מוכנה. את ערן זהבי אני אוהב, תמיד מי שלא פה, הכי חסר, אני מתייחס למי שפה".
לנאתכו יש חוזה לעונה נוספת בפרטיזן בלגרד. "אשחק עוד שנתיים-שלוש. זה היה המשחק האחרון שלי בבלומפילד. בלי קשר לנבחרת. זה האיצטדיון שבו עשיתי את הצעדים הראשונים שלי וסגרתי בו מעגל. אטוס עם הנבחרת לשוויץ ואם יצטרכו אותי, אהיה שם, מקווה שאלו לא היו הדקות האחרונות שלי".
על המשחק נגד קוסובו אמר נאתכו: "מאוכזב שלא ניצחנו, לא ציפיתי שהם יהיו כל כך טובים. במחצית השנייה, למעט חצאי מצבים שמנור יזם, לא הגענו להזדמנויות. התיקו משקף. אנחנו נבחרת שיכולה לעלות ליורו. אנחנו ברמה אחת עם קוסובו ורומניה. היו להם ביצים להניע את הכדור ולשחק כדורגל".