מיטל אדרי, בת הזוג לשעבר של איציק זוהר - שתועד מכה אותה - פרסמה באינסטגרם שלה התייחסות ראשונה לפרשה.
"ברגעים אלו חשוב לי לומר את הדברים הבאים - קרוב לשנה ניהלתי זוגיות טובה, מכבדת ואוהבת עם איציק. את האירוע שבו צפתה כל מדינת ישראל ואשר קרה לראשונה במהלך הקשר כולו, אין צורך שאפרש ולא קשה להפריז בחומרתו", כתבה אדרי.
תיעוד התקיפה
"העובדה שהאירוע התרחש כאשר איציק היה מצוי תחת השפעת אלכוהול אינה סיבה, הצדק או תירוץ להפעלת אלימות בכלל ובוודאי שלא כנגד נשים או אוכלוסיות המועדות לפגיעות אלימות".
"מיד לאחר שהאירוע הסתיים, קיבלתי החלטה לסיים את הקשר הזוגי עם איציק ואין דרך חזרה, ולא תהיה כזו. את ההחלטה הזו קיבלתי ללא היסוס או התלבטות והיא הייתה ברורה לי כשמש. השמועות בדבר חזרתנו האחד לשנייה, אינם אמת והן ככל הנראה אינטרס של אחרים".
1 צפייה בגלריה
מיטל אדרי
מיטל אדרי
מיטל אדרי
עוד כתבה אדרי: "אני בוחרת להעביר את המסר לפיו צריך לגלות אפס סובלנות כלפי אלימות בראש ובראשונה בשביל ילדיי, משפחתי ועשרות העובדים בעסק שלי אותו אני מנהלת בגאווה מזה שנים רבות. הערכים אשר הושרשו בי על ידי הוריי ואשר עוברים אל ילדיי מחייבים הליכה בדרך זו. אני מקבלת ממשפחתי, מכריי והציבור שאת חלקו אינני מכירה, המון אהבה וחיזוקים. מי שמכיר אותי יודע שאני אישה חזקה ואשאר כזו. מודה לכולכם על האהבה שאתם מעניקים לי".
נגד איציק זוהר הוגש כתב אישום בגין תקיפה ואיומים. לפני כחודש וחצי חזרו השניים מבילוי משותף, והתפתח ביניהם ויכוח שטיבו אינו ידוע. בכתב האישום צוין כי שחקן העבר בן ה-53, שהיה תחת השפעת אלכוהול, "אחז בה בחוזקה ודחף אותה".