פליסיו מילסון אמור לחזור מחר (שבת) לישראל ולהצטרף לאימוני מכבי ת"א. האנגולי, כזכור, לא טס עם הקבוצה למחנה האימונים בפולין וקושר בשבועות האחרונים עם מספר קבוצות ביוון - ביניהן א.א.ק אתונה ואולימפיאקוס.
בעקבות כך, מילסון ספג נאצות וקללות מאוהדי מכבי בפוסטים האחרונים שהעלה לרשתות החברתיות והיה נראה כי הוא חושש מהגעה ארצה. במכבי מקווים כעת כי מילסון אכן ינחת בארץ ויצטרף לאימונים, כשנותרו פחות משבועיים לפני המשחק הראשון מול סטיאווה בוקרשט במוקדמות ליגת האלופות.
2 צפייה בגלריה
מילסון
מילסון
הסאגה לא נגמרת. מילסון
(צילום: עוז מועלם)
אחרי שההצעה הראשונית שהגישה מכבי ת"א להפועל ת"א לרכישת הישאם לאיוס בסך 700 אלף אירו נפסלה על הסף, הבוקר (שישי) העלו הצהובים את הסכום ב-100 אלף אירו נוספים. מסתבר כי גם ההצעה החדשה לא מתקבלת בשלב זה אצל היריבה העירונית.
למרות שלאיוס יעזוב בסופו של דבר את הפועל ת"א, האדומים לא מוכנים לרדת ממיליון אירו נטו כדרישת הבסיס, לא כולל אחוזים ממכירה עתידית, כשבמכבי לא מוכנים להעביר אליה את הנרי אדו כפי שביקשו בוולפסון. במידה ולאיוס לא יעבור למכבי ת"א, הוא יושאל לאחת הקבוצות שמעוניינות בו בטורקיה.
2 צפייה בגלריה
לאיוס
לאיוס
במידה ולאיוס לא יעבור למכבי ת"א, הוא יושאל לאחת הקבוצות שמעוניינות בו בטורקיה
(צילום: עוז מועלם)
בשוק הישראלי, מעבר למגעים עם הפועל ת"א לגבי לאיוס, בקבוצה כבר ממתינים להחלטת פיפ"א, על מנת להחתים רשמית את שגיב יחזקאל, שסיכם את תנאיו במועדון, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet.
מכבי מתחזקת, רוצה את לאיוס ומחכה למילסון
(באדיבות ONE)
פורסם לראשונה: 06:00, 12.07.24