הבעלים של מכבי נתניה, אייל סגל, החליט ביום בו מציינים בישראל 30 ימים לטבח המזעזע של חמאס: החל מהמשחק הקרוב, ההמנון "התקווה" ינוגן לפני משחקי הבית של הקבוצה.
בפוסט לאוהדים, כתב היום (שלישי) סגל: "משחר נעורינו חונכנו לאהבת הארץ, המדינה וסמליה. הנפת הדגל והשמעת ההמנון היו מאז ומעולם מהרגעים המרגשים ביותר בחייו של כל אזרח ציוני ופטריוט. זכינו למעמדים שכאלו בימי חג ומועד, בטקסים רשמיים, בסיום קורסים בצבא, כשגולת הכותרת לאותו מעמד נשגב הייתה במסעות למחנות ההשמדה בפולין, שם הבנו היטב את מקומה של המדינה, דגלה והמנונה בעולמנו כישראלים".
1 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי נתניה
אוהדי מכבי נתניה
אוהדי מכבי נתניה
(צילום: עוז מועלם)
"ההמנון עבורי ועבורנו כישראלים הוא אחד הסמלים החזקים ביותר לתקומתנו כעם ולפיכך כחלק מהטקס שקודם לתחילת משחקי הבית של מכבי נתניה, תונהג החל ממשחק הבית הבא השמעת המנון המדינה ושירתו על ידי השחקנים והקהל. הנפת דגלי המדינה כחלק מהתפאורה ביציע, תתקבל ביותר מברכה".
"מועדון מכבי נתניה היה מאז ומעולם סמל לדו קיום בין מגזרים. במחלקת הילדים והנוער ובקבוצה הבוגרת, שיחקו וישחקו שחקנים מכל הדתות והאמונות, כשהכדורגל הוא המכנה המשותף שלימד את כולנו להכיר, להוקיר ובעיקר לקרב ולהתקרב. כך היה וכך יהיה".
ההתגייסות האזרחית שחצתה גילאים ומגזרים, מינים ואמונות, מגדול ועד קטן, האירה אצל כולנו תקווה, שמה שהיה הוא ממש לא מה שיהיה וכולנו נתעורר מהיום השחור והנורא ההוא, לעתיד חוצה מגזרים".