אוהד מונדר, שחגג את יום הולדתו התשיעי בשבי חמאס, הגיע הערב (רביעי) לאצטדיון טרנר כאורח של הפועל באר-שבע במשחק נגד מכבי ת"א, שוחח עם השחקנים ועלה איתם יד ביד לחימום.
מונדר צפה במשחק מתא הכבוד, כמו גם יעקב ארגמני, אביה של נועה, שנמצאת עדיין בשבי בעזה. הקפטנים של הקבוצות - מיגל ויטור וערן זהבי - עלו עם חולצות עם תמונתה של נועה. בנוסף, הקבוצה אירחה בתא צפייה פרטי לוחמים שנפצעו בלחימה ומאושפזים בבית החולים סורוקה.
2 צפייה בגלריה
אוהד מונדר ואלונה ברקת
אוהד מונדר ואלונה ברקת
אוהד מונדר ואלונה ברקת בטרנר, הערב
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
מיגל ויטור, רועי ריינשרייבר וערן זהבי עם חולצות של נועה ארגמני, שחטופה בעזה
מיגל ויטור, רועי ריינשרייבר וערן זהבי עם חולצות של נועה ארגמני, שחטופה בעזה
מיגל ויטור, רועי ריינשרייבר וערן זהבי עם חולצות של נועה ארגמני
(צילום: עוז מועלם )
כאמור, ב-23 באוקטובר, בזמן שהוחזק בשבי, חל יום הולדתו התשיעי של אוהד. לרגל האירוע, הוכן לו סרטון מרגש בהשתתפות ספורטאים רבים המאחלים לו מזל טוב ומייחלים לשובו. ביניהם היה גם אליניב ברדה, מאמן הפועל באר-שבע - הקבוצה האהודה על אוהד.
במהלך השבי החליף אוהד מספר מקומות מסתור, ובמקביל גם הוחלפו החטופים שהיו לצדו. אחרי יום ההולדת, נכנס למקום המסתור של מונדר ילד אחר (שאף הוא שוחרר בינתיים). הוא זיהה את אוהד למרות שלא הייתה בין השניים היכרות מוקדמת, ואיחל לו מזל טוב. בתגובה ענה לו אוהד: "איך אתה יודע שיש לי יום הולדת?". אותו ילד השיב כי ראה בטלוויזיה, כשהיה במקום אחר, כי אליניב ברדה בירך אותו ואף הוסיף שהוא מחכה לשובו. בתגובה אוהד לא הצליח לעצור את הדמעות ובכה מהתרגשות. משפחתו סיפרה כי הברכה נתנה לו כוח ותקווה.
24 שעות אחרי ששוחרר מהשבי, אוהד נפגש עם שחקני הפועל באר-שבע, שבאו לבקר אותו בבית החולים שניידר. השחקנים אלון תורג'מן, עדן שמיר, שי אליאס, גיא בדש ויוני סטויאנוב הגיעו בהפתעה לבית החולים כדי לפגוש את אוהד ואת בני כיתתו. עוד לפני כן, שחקן הפועל באר-שבע רותם חטואל שוחח עם אוהד בשיחת וידאו וכתב: "איזה שיחה מרגשת. ילד אהבה, איזה כיף שאתה בבית. מחכה לפגוש אותך אוהד שלנו".