לחץ גדול בבית"ר ירושלים אחרי ההפסד הביתי אתמול (רביעי) 2:1 לבני ריינה, שהציב את הקבוצה במרחק שש נקודות ממקום המוביל לפלייאוף העליון. הפסד נוסף, במשחק שיתקיים במחזור הבא מול הפועל ת"א, עשוי להוביל לזעזועים על ידי הבעלים ברק אברמוב.
במשחק נגד האדומים בשני הקרוב בבלומפילד לא ישחק השחקן הטוב ביותר של מחזיקת הגביע, ירדן שועה, שספג כרטיס צהוב חמישי אתמול, זאת כשמדובר בשבוע קריטי מבחינת בית"ר. אם הצהובים-שחורים לא ינצחו המפגש עם הקבוצה של בורחה הם יתרחקו עוד יותר ממטרת המינימום שהציבו לעצמם - הגעה לפלייאוף העליון. בנוסף, ייערך בשבוע משחק הגביע מול הפועל באר-שבע בטרנר.
1 צפייה בגלריה
אבוקסיס
אבוקסיס
שבוע קריטי. אבוקסיס
(צילום: עוז מועלם)
מי שנראה שבור במיוחד אחרי המשחק היה יוסי אבוקסיס. "במחצית הראשונה איבדנו הרבה כדורים, לא הצלחנו להשתחרר ושחקנים משמעותיים היו ביום פחות טוב", אמר המאמן. "אסור לנו להיות מופקרים כמו בשער השני שספגנו, אני מאוד כועס על זה. בשער הראשון היה יהירות של אורי דהן שניסה לעבור שחקן".
בניגוד לפעמים הקודמות, הפעם אבוקסיס הצדיק את שריקות הבוז של הקהל: "לא היינו טובים ואיכזבנו את הקהל, הם שרקו בצדק בוז. החלק הקדמי שלנו לא היה טוב, בהגנה איבדנו כדורים אנחנו עכשיו במרחק יותר גדול מהפלייאוף העליון, ככה יהיה לנו קשה להגיע. אנחנו לא מייצרים רצף ניצחונות. יש התקדמות בחודש וחצי האחרונים, הפעם היה יום פחות טוב שלנו, הימרנו על המשחק מהר מדי. אני נסער מההפסד והשער השני".
אבוקסיס, שעוד מחפש בלם זר לחיזוק הקבוצה, זעם על היכולת ההתקפית ובעיקר ההגנתית: "דיברנו על לייצר המשכיות אחרי המשחק מול חדרה ואז הגיעה ירידה חדה מידי בכושר של שחקנים. זה צעד קדימה ושניים אחורה. אנחנו סופגים שערים הזויים".