חזן: "ידעתי שיהיה קשה ככל שיעברו הדקות"
(ONE)
בית מספר 9, הבית "הישראלי" במוקדמות יורו 2024 מקבל צורה, כשכעת נותרו ארבעה מחזורים בלבד לסיום, והמאבק על שני הכרטיסים הולך ומתבהר. לאחר שבמחזור החמישי שלושת המשחקים הסתיימו בתיקו, הפעם כל המוליכות - שווייץ, רומניה וישראל - השיגו ניצחון ביתי, ועוד בלי ספיגה.
שווייץ ניצחה את אנדורה 0:3 והיא מוליכה את הבית עם 14 נקודות, רומניה ניצחה את קוסבו 0:2 והיא עם 12, וישראל שניצחה את בלארוס 0:1 נמצאת במקום השלישי - וכרגע מחוץ לאליפות אירופה. עם זאת, כמובן שעדיין הכל פתוח כששלושת הנבחרות עוד יתמודדו ביניהם ביניהן במפגשים שצפויים להכריע.
1 צפייה בגלריה
ויטור חוסם את דניס אליבק רומניה ישראל
ויטור חוסם את דניס אליבק רומניה ישראל
רומניה וישראל ראש בראש. ויטור חוסם את דניס אליבק
(צילום: Daniel MIHAILESCU / AFP)
במשחקה הבא, תארח ישראל את הנבחרת החזקה בבית, שווייץ, שניצחה 0:3 במפגש בין השתיים בסיבוב הראשון. לאחר מכן היא תצא למשחק חוץ בקוסובו (1:1 בסיבוב הראשון), תארח את רומניה (1:1 בסיבוב הראשון) ותנעל את הקמפיין עם משחק חוץ באנדורה (1:2 לישראל בסיבוב הראשון).

טבלת בית 9

1. שווייץ, 14 נקודות (הפרש שערים: 12+) 2. רומניה, 12 נקודות (5+) 3. ישראל, 11 נקודות (0) 4. בלארוס, 4 נקודות (7-) 5. קוסובו, 4 נקודות (3-) 6. אנדורה, 2 נקודות (7-)

המשחקים שנותרו לשאר הנבחרות:

שווייץ: ישראל (חוץ), בלארוס (בית), קוסובו (בית), רומניה (חוץ). רומניה: בלארוס (חוץ), אנדורה (בית), ישראל (חוץ), שווייץ (בית). קוסובו: אנדורה (חוץ), ישראל (בית), שווייץ (חוץ), בלארוס (בית). בלארוס: רומניה (בית), שווייץ (חוץ), אנדורה (בית), קוסובו (חוץ). אנדורה: קוסובו (בית), רומניה (חוץ), בלארוס (חוץ), ישראל (בית).