נשאר צהוב: דור תורג'מן ימשיך לשחק במכבי ת"א בשלוש העונות הקרובות לפחות, לאחר שחתם על חוזה חדש עד תום עונת 2025/26, עם אופציית הארכה בשנה נוספת.
כוכב נבחרת ישראל עד גיל 20 שכבש שני שערים ובישל אחד במונדיאליטו בו העפילה הנבחרת לחצי הגמר, החזיק בחוזה עד סוף העונה הנוכחית ומכבי ת"א הייתה עלולה לאבד אותו בקיץ הבא בלי לקבל תמורה. אולם בסופו של דבר חתם תורג'מן על חוזה חדש. "חוויתי שנה מחשלת ומדהימה שרק השתפרה במהלך הקיץ והפכה לטובה עוד יותר עם החתימה על החוזה החדש במכבי", אמר השחקן אחרי החתימה על החוזה.
3 צפייה בגלריה
דור תורג'מן
דור תורג'מן
דור תורג'מן
(צילום: מכבי ת"א)
"מה שהוביל אותי למקום בו אני נמצא עכשיו הם עבודה קשה, אמונה ביכולת שלי ורצון להשתפר ולכבוש שערים. אני מתכוון לעבוד קשה, להילחם על המקום שלי בקבוצה ולעשות הכל עבור ההצלחה של המועדון והאוהדים על מנת שנשיג את כל המטרות האלה", סיכם תורג'מן.
מנכ"ל מכבי ת"א, בן מנספורד, אמר: "כולם במכבי ת"א מאושרים שדור חתם על חוזה ארוך טווח והבטיח את עתידו במועדון. דור ממשיך להוכיח כי הוא אחד הכישרונות המבטיחים בישראל ומעבר לגבולות המדינה. החתימה של דור על חוזה לארבע שנים היא צעד משמעותי בבניית הסגל לשנים הבאות וכולנו נרגשים לקראת המשך המסע ביחד. אנו מצפים שלדור יהיה תפקיד משמעותי בעונה הקרובה ומאחלים לו בהצלחה לקראת אליפות אירופה לנבחרות צעירות".
3 צפייה בגלריה
דור תורג'מן במעמד החתימה
דור תורג'מן במעמד החתימה
דור תורג'מן במעמד החתימה
(צילום באדיבות מכבי ת"א)
3 צפייה בגלריה
שחקן ננבחרת ישראל דור תורג'מן
שחקן ננבחרת ישראל דור תורג'מן
תורג'מן במדי הנבחרת עד גיל 20
(JUAN MABROMATA/AFP)
תורג'מן לא הרבה לשחק העונה במדי מכבי ת"א כשערך בך הכל 16 הופעות בכל המסגרות וכבש שער אחד בגביע המדינה. במונדיאליטו הוא כבר הפך לאחר השחקנים הבולטים בנבחרת של המאמן אופיר חיים. הוא כבש בפנדל מול קולומביה במחזור הראשון של שלב הבתים, בישל לעומר סניור את שער הניצחון על יפן בדקה ה-92 והדובדבן שבקצפת: כבש שער בסלאלום אדיר שקבע 2:3 לישראל על ברזיל ברבע הגמר.
בהחלטה מעוררת מחלוקת, שוחרר דור תורג'מן מהמשחק על המקום השלישי שייערך הערב (ראשון, 20:30) מול דרום קוריאה, על מנת שיתחיל את ההכנות לאליפות אירופה עם הנבחרת הצעירה. האליפות תחל ב-22 ביוני ברומניה. ישראל שובצה לבית עם גרמניה, אנגליה וצ'כיה. היא תפתח את שלב הבתים במשחק מול גרמניה.