במכבי חיפה חגגו בעקבות הניצחון 1:3 על בני סכנין הערב (שני) עם רבבות האוהדים שמילאו את היציעים בסמי עופר. הקבוצה של ברק בכר גברה בפעם השנייה תוך 11 ימים על הקבוצה של קובי רפואה, אותה הביסה 1:4 בגביע הטוטו, ולאחר הניצחון על נוף הגליל בגביע - האלופה בהחלט יכולה להיות מרוצה על חזרה חלקה מפגרת המונדיאל.
לאחר 34 דקות הצליח דין דוד לכבוש את הראשון של האלופה כשהשתחרר מהשמירה ונגח מקרוב. במחצית השנייה קיבלה המארחת פנדל בחסות ה-VAR אותו שלח עומר אצילי פנימה ולמעשה סגר עניין (84). ניקיטה רוקאביציה סגר עניין שלוש דקות לאחר מכן, וגם שער מצמק של גיא מלמד לא השפיע על זהות המנצחת.
2 צפייה בגלריה
מאמן מכבי חיפה ברק בכר
מאמן מכבי חיפה ברק בכר
"נקווה לחזור לליגת האלופות דרך הליגה". ברק בכר
(צילום: גילי נחושתן)
ברק בכר: "משחק שעשינו אותו קצת קשה, היינו צריכים לסגור את המשחק ב-0:1 ולא לחכות לסוף - אבל צריך עוד לאט לאט לחזור לעניינים אחרי הפגרה. היו היום דברים יותר טובים מאשר בשני המשחקים הקודמים, אבל יש עדיין הרבה מה לשפר". המאמן התייחס לאלמנטים עליהם עבד עם השחקנים בפגרה: "ניצול מצבים, התנהלות טובה יותר עם הכדור. הכושר הגופני עוד צריך להשתפר, אבל השחקנים קיבלו מנוחה והם יחזרו. נחכה גם לפצועים שיחזרו".
על ג'וש כהן: "אנחנו מחכים שהוא יחזור. הוא צריך לעבור טיפול שמרני, אבל לא ניתוח". על גמר המונדיאל: "היו שבעה שחקנים אתמול בגמר ששיחקנו נגדם, ואנחנו רוצים להוכיח שאנחנו שייכים לרמות האלה, ונקווה לחזור לליגת האלופות דרך הליגה".
2 צפייה בגלריה
מאמן בני סכנין קובי רפואה
מאמן בני סכנין קובי רפואה
נואש לחיזוק. קובי רפואה
(צילום: גילי נחושתן)
קובי רפואה: "מבחינה טקטית השחקנים עשו כל מה שהם יכולים. אני חושב שאחרי החילוף שעשינו - אותו לא רציתי לעשות - קצת התפרקנו וחטפנו את השני והשלישי. מכבי חיפה קבוצה הרבה יותר טובה, וראו את זה. קבלת החלטות זה החלק אולי הכי חשוב במשחק. ברגע שמכבי חיפה חטפו כדורים הם עמדו מול השער מהר מאוד, ולנו לקח לאט מאוד לצאת להתקפות אחרי שחילצנו כדורים".
על המשך הדרך בסכנין: "הקבוצה צריכה לעשות שינויים. לא אדבר על כך בתקשורת, אבל ההנהלה יודעת שיש דברים שצריך לעשות שהם מאסט. יש חוסרים בשחקנים, אבל גם כך זה לא מספיק. צריך להתחזק בשלושה-ארבעה שחקנים איכותיים. נבוא הכי מוכנים שאפשר למשחק הקרוב מול הפועל ת"א".
מוחמד אבו פאני שקיבל את סרט הקפטן לראשונה: "זו הייתה הגשמת חלום. זה היה אחד הרגעים המרגשים שלי. כל אחד רוצה להיות קפטן, ובשבילי זה מרגש - בטח שזו הקבוצה בה גדלתי". על החזרה מהפגרה: "לא היה חשש. מן הסתם לוקח זמן לחזור לעניינים, אבל עשינו מחנה אימון מצוין וחזרנו טוב לליגה".