בכר: לנטע יש מחויבות כלפיי המועדון
(באדיבות one)
מכבי חיפה סימנה אמש (שבת) וי נוסף, עשירי ברציפות, והחזירה את פער בפסגה ל-6 נקודות לאחר ניצחון חוץ 2:0 על נס ציונה. זה היה ניצחון נוסף במשחק לא גדול של הירוקים, בו הם הרגישו בבית הודות ל-11 אוהדים שהפכו את האצטדיון בפ"ת לסניף קטן של סמי עופר.
דין דוד, שנמצא בכושר נהדר וכבש בחמישה משחקי ליגה רצופים (שבעה שערים העונה בליגה), נפצע והוחלף אחרי השער שלו עוד במחצית הראשונה, וגרם להרבה דפיקות לב אצל אנשי ואוהדי הקבוצה. אך לאחר בדיקה שעבר החלוץ התברר כי מדובר במכה יבשה בלבד וככל הנראה שהוא יהיה כשיר כבר למשחק ביום ראשון מול הפועל ירושלים (20:15).
2 צפייה בגלריה
דין דוד
דין דוד
הפציעה לא רצינית. דוד
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
נטע לביא
נטע לביא
לביא נפרד מהקהל?
(צילום: עוז מועלם)
מי שעמד במרכז הערב הוא הקפטן נטע לביא, שצפוי לעזוב בקרוב לגמבה אוסקה היפנית. בסיום המשחק היה נראה שלביא נפרד כשסימן לאוהדים "שלום ותודה", אך ברק בכר הפתיע בסיום והצהיר: "זה לא אמור להיות המשחק האחרון שלו, אני לא מבין את הפרסומים. כל עוד הוא פה אנחנו נשתמש בו". בחיפה ינסו להשאיר את הקפטן לפחות עד למשחק העונה מול מכבי ת"א בעוד שבועיים, אך הדבר תלוי בגמבה שחוששת מפציעה שלו ורוצה אותו באופן מידיי.
בקבוצה מרוצים מאוד מסאן מנחם שנראה טוב אתמול ואמור לקבל את הקרדיט בהרכב בעקבות הפציעה של פייר קורנו. גם בסאם זערורה שהוחזר מעפולה שותף ונראה נרגש מקבלת הפנים לה זכה מהקהל הירוק. יחד עם זאת, במכבי חיפה מבינים שהיכולת חייבת להשתפר, ובקבוצה אמרו: "קודם כל מה שחשוב זה הניצחון, אבל הדרך חשובה לנו לא פחות. אנחנו חייבים להשתפר אבל צריך להזכיר שיש לנו הרבה מאוד פצועים והדבר פוגע בנו. צפוי לנו משחק קשה מול הפועל ירושלים ונהיה חייבים לבוא הרבה יותר מוכנים". אוהדי חיפה גרמו לדולב חזיזה, שהצטיין אתמול, להוריד את הנעליים בסיום המשחק בזמן החגיגות. הסיבה? האוהדים לא אהבו את הנעליים הצהובות שלו. הוא התנצל, הוריד את הנעליים וחגג יחף.