אכזבה גדולה מאוד במכבי חיפה, לאחר ההפסד המפתיע אתמול (ראשון) 2:1 לבני ריינה. הפסד אותו ניצלה עד תום מכבי ת"א, שהגדילה את הפער בפסגה ל-5 נקודות, כשנותר מחזור אחד לסיום העונה הסדירה.
חיפה הגיעה למשחק אתמול כשהיא עסוקה בעיקר בהחלטות בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל, שהפחית לקבוצה נקודה ואתמול החזיר למכבי ת"א אחת אחרת. כנראה שכל "הקיטורים" של האלופה השפיעו על השחקנים והקבוצה, באחד המשחקים היותר חלשים שלה העונה, איבדה יתרון מוקדם ונוצחה.
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
(צילום: גיל נחושתן)
3 צפייה בגלריה
קאסה מאוכזב
קאסה מאוכזב
חיפה כבר מפגרת ב-5 נקודות אחרי מכבי ת"א. קאסה
(צילום: גיל נחושתן)
בחיפה הבהירו לאחר המשחק שהם לא יעסקו יותר בבית הדין ובכל מה שמקורה מסביב וימתינו לערעור שהגישו. "את הדברים על בית הדין אמרנו. לא נאמר דבר מעבר. אין צורך בכותרות על בית הדין או על ההתאחדות, שלא יישמע כתירוצים או ספינים. הכותרות צריכות להיות על ההפסד והיכולת שלנו. הפסדנו כי לא שיחקנו טוב", אמר גורם בחיפה.
עיקר הביקורת של הירוקים הייתה לחוליית ההגנה של הקבוצה, שאתמול הזכירה ימים רעים מפתיחת העונה. לורנצו שימיץ' היה אשם ישיר בשער הניצחון של ריינה ומזכיר במשחקים האחרונים את חוסר הביטחון שאפיין אותו בתחילת הדרך בירוק.
3 צפייה בגלריה
דגו
דגו
כאב ראש. דגו
(צילום: גיל נחושתן)
גם שריף כיוף, שזכה ללא מעט שבחים על היכולת והיציבות שהוא מציג העונה, ספג ביקורת והיה לו חלק משמעותי בשער השני. מנגד, הירוקים החמיאו לענאן חלאילי, ליאור רפאלוב וגדי קינדה.
אמצע המגרש של הירוקים היה אתמול פריץ והירוקים מחכים בקוצר רוח לחזרתו של מחמוד ג'אבר שמאוד חסר. בחיפה מקווים ששון גולדברג יעמוד לראשותו של מסאי דגו במשחק הגומלין מול פיורנטינה בשמינית גמר הקונפרנס-ליג בחמישי הקרוב או לכל המאוחר במשחק נעילת העונה הסדירה, בראשון הבא מול הפועל ת"א בסמי עופר.