קראנקה: משחק מאכזב גם אם היינו מנצחים
(באדיבות ONE)
מכבי ת"א מאבדת גובה במאבק האליפות, הצהובים סיימו הערב (שבת) בתיקו שני ברציפות, 1:1 מול בני סכנין, ומכבי חיפה תוכל להגדיל את הפער בפסגה ביום שני הקרוב לשבע נקודות. הפועל באר-שבע תוכל להוריד את מכבי ת"א למקום השלישי לא תפסיד לסכנין בשלישי הקרוב. אייטור קראנקה נזף בשחקני מכבי ת"א אחרי המשחק ואמר להם: "עליתם בלי אמביציה ותשוקה. לא הייתם מחויבים. הייתם בלי אנרגיות וזו לא הפעם הראשונה".
בעמדת הריאיונות קראנקה אמר: "הופעה מאוד רעה שלנו, עשינו המון טעויות. לא הגענו למספיק מצבים, אני יודע מה הסיבה שאנחנו לא מנצחים, אבל לא אגיד אותה עכשיו, אגיד לשחקנים. צריך לשנות את המנטליות. אנחנו צריכים לחשוב על עצמנו ולא על מכבי חיפה. כרגע אנחנו לא טובים, צריך לשפר את היכולת שלנו. רשאש איליה יקבל את ההזדמנות שלו, היום חשבתי שהוא לא צריך להיות בסגל".
4 צפייה בגלריה
אייטור קראנקה
אייטור קראנקה
אייטור קראנקה. מאוכזב
(צילום: עוז מועלם)
4 צפייה בגלריה
ג'ורג'ה יובאנוביץ' שחקן מכבי ת"א
ג'ורג'ה יובאנוביץ' שחקן מכבי ת"א
ג'ורג'ה יובאנוביץ' מאוכזב
(צילום: עוז מועלם)
4 צפייה בגלריה
אנריק סבוריט שחקן מכבי ת"א
אנריק סבוריט שחקן מכבי ת"א
סאבוריט. מכבי שוב איבדה נקודות
(צילום: עוז מועלם)
4 צפייה בגלריה
ערן זהבי שחקן מכבי ת"א
ערן זהבי שחקן מכבי ת"א
ערן זהבי. "עושים חיים קלים ליריבות"
(צילום: עוז מועלם)
ערן זהבי אמר: "אנחנו עושים חיים קלים ליריבות שלנו. רדפנו אחרי המשחק וזה לא טוב. יש בסיס למה שקראנקה אומר. המשחק נהיה קשה והפכנו להיות לחוצים. קבוצה שרוצה לקחת אליפות לא יכולה לשחק ככה. אנחנו לא מצליחים ליצור את הקצב שאנחנו רוצים, לא מצליחים לחבר ניצחונות. כל אחד מהשחקנים צריך לתת מאה אחוז מעצמו. ברגע שכל אחד ייתן מאה אחוז יהיה יותר טוב, אנחנו לא מתחברים"
מאמן בני סכנין קובי רפואה דווקא היה שמח בסיום: "כל הכבוד לשחקנים שעמדו ככה בעשרה שחקנים, מכבי ת"א הגיבה למצב וחצי. לא רוצה להתייחס לשיפוט, כל השריקות הקטנות האלה אני לא רוצה להיכנס לזה ולא רוצה לדבר על זה. מצפה לנו משחק סופר קשה נגד באר שבע, השחקנים נתנו מאמץ אדיר כי כל קבוצה אחרת הייתה מתפרקת פה".
השוער גד עמוס, שעצר שער בטוח בתוספת הזמן, אמר: "שמח שעזרתי לקבוצה להשיג נקודה, אנחנו שבעי רצון מהתיקו הזה. אני עושה הכל כדי לעזור לקבוצה שלי להשיג נקודות. אפשר לדבר על ביזבוזי זמן, אבל השופט הוסיף הרבה זמן. מקווה שנשיג תוצאות טובות. עמוס נשאל על כך מדוע רק הוא וגיא מלמד לבשו לפני המשחק את החולצות שתמכו בארגון הנוער הגאה וענה: "אמרו לי שיש טקס, ואם אני רוצה ללבוש חולצה ואם לא אז לא".