אחרי שסיכם את תנאיו במכבי חיפה, מסאי דגו יוצג רשמית כמאמנה החדש של האלופה בתחילת השבוע הבא, במסגרת מסיבת עיתונאים שיקיים במועדון. זאת בעקבות אחד המהלכים המפתיעים שביצעו ראשי הקבוצה בשנים האחרונות.
המאמן עצמו קיבל את ההודעה על רצון המועדון רק בשעות הערב של יום רביעי. "אני בחלום", אמר דגו למקורביו כשהתבקש להגיע למשרדיו של הבעלים יעקב שחר בת"א, "זה החלום הכי גדול שיכולתי לחשוב עליו".
2 צפייה בגלריה
דגו
דגו
מסאי דגו. יחתום בתחילת השבוע
(צילום: עוז מועלם)
לפגישה הדרמטית הגיע דגו ללא סוכן ובמהלכה סגר את תנאיו במועדון. בנוסף לשחר וייזינגר שיגיע מהפועל עפולה, צפוי המועדון למנות לדגו עוזר מאמן נוסף, כאשר שחקן 'לאס וגאס לייט', דקל קינן, הוא אחד מהשמות הבולטים שהמאמן החדש מעוניין בהם, אולם טרם ברור האם הבלם מעוניין לפרוש או להמשיך לעונה נוספת בליגה האמריקאית.
ההערכה כי דגו ישתכר בין 150-200 אלף דולר, כמחצית מהשכר של ברק בכר במועדון בעונה החולפת, כאשר בעקבות המהלך המנהל המקצועי גל אלברמן יהפוך לדמות משמעותית יותר בהיררכיה המקצועית של המועדון.
2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
העזיבה המוקדמת זירזה את המהלך. בכר
(צילום: עוז מועלם)
יש לציין כי נציגים מטעם מכבי חיפה נפגשו בחו"ל עם שלושה מועמדים לאימון הקבוצה - שני סרבים ומאמן ספרדי ותיק. בסופו של דבר החליטו במועדון ללכת על אופציית דגו נוכח הדרישות המקצועיות של המועמדים, כמו גם הרזומה הבעייתי של מכבי חיפה עם בחירת זרים לאימון הקבוצה.
מתברר כי דגו סומן מראש כמי שעשוי לרשת את בכר, אולם רק לקראת עונת 2024/25, אך כידוע בכר הקדים את עזיבתו בעונה אחת, כאשר מכבי חיפה תפוצה בחצי מיליון יורו על ידי קבוצתו החדשה, הכוכב האדום בלגרד, שצפויה להודיע עוד היום רשמית על מינויו של בכר למאמן הקבוצה.