בכר: "לא משחק טוב, שמחים על הניצחון"
(באדיבות ONE)
זה לא הלך קל, היו כמה רגעי חרדה לקראת הסיום, אבל בסופו של יום מכבי חיפה סופרת 11 ניצחונות רצופים, אחרי ה-1:2 אתמול (ראשון) בסמי עופר על הפועל ירושלים.
הניצחון היה אתמול שוב יותר של אופי ופחות של יכולת. חיפה לא במשחק גדול שלה, הייתה יעילה והגדילה את הפער בפסגה ל-9 נקודות, לפחות עד למשחק של מכבי ת"א הערב (20:30) בטדי מול בית"ר ירושלים. הירוקים יודעים שהיכולת הזו לא תספיק מול הצהובים בבלומפילד, המאמן ברק בכר נראה לא מרוצה ואף אמר את זה בסיום המשחק.
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי חיפה עומר אצילי
שחקן מכבי חיפה עומר אצילי
אצילי חוגג. יכולת לא משכנעת של חיפה
(צילום: גילי נחושתן)
"היכולת מאוד מאכזבת, ברור שחשוב לנצח וחשוב לשבור שיאים אבל לא ככה", הודה בכר, "אנחנו לא יכולים לשחק ככה בבית. היה בלגן והיה לחץ במשחק שלנו. נצטרך לתקן. להפועל ירושלים יש אופי והיא קבוצה טובה, נהיה חייבים להשתפר בהמשך. אנחנו לא רוצים להיות תלויים במזל. על המצב של נטע לביא: "הוא ישחק כנראה נגד מכבי ת"א במחזור הבא".
פרנצדי פיירו, ששילם את מחיר היכולת החלשה וירד לספסל, שוב איכזב גם שעלה כמחליף והחמיץ ממצבים קורצים. בחיפה מתקשים להבין מה הסיבה לירידה ביכולת של פיירו בכלל ושל הקבוצה בפרט. אגב, פיירו צפוי לפתוח על הספסל גם במשחק העונה מול הצהובים.
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
ועכשיו: משחק העונה
(צילום: גילי נחושתן)
"אנחנו מאוד מרוצים מרצף התוצאות של הקבוצה, אך יחד עם זאת מאוכזבים מעט מהיכולת. אנחנו סומכים על ברק והצוות המקצועי שיחזירו את השחקנים להציג את היכולת שאפיינה את הקבוצה", אמר גורם במועדון.
נטע לביא, שעלה מהספסל אתמול, צפוי לשחק מול מכבי ת"א ומיד לאחר מכן לעזוב את הקבוצה. לביא סיכם את תנאיו בגמבה אוסקה היפנית והירוקים צפויים לקבל כ-2 מיליון אירו עבורו.
ובעניין אחר: המשטרה עכבה אתמול במשחק שני אוהדי מכבי חיפה אשר זרקו מצית לעבר כר הדשא. מדובר בתושב נהריה בן 19 ותושב חיפה בן 21. לשני האוהדים בוצע שימוע והם הורחקו ממגרשי הכדורגל למשך 60 יום.
"משטרת ישראל רואה בחומרה את אלו המפרים את הסדר הציבורי במהלך אירועי ספורט ותמשיך לפעול על מנת למנוע מקרים אלו ולהביא החשודים לדין", נאמר בהודעת המשטרה.