הפועל ת"א פרסמה היום (חמישי) מכתב מטעם מנכ"ל המועדון עמית פסט לקראת פתיחת עונת המנויים, ובו הוא כתב בין השאר כי "חלק חשוב מהשגת המטרות שלנו הוא כמובן מכירת המועדון. אני מעורב בכל התהליך ומקפיד להתעדכן כל הזמן. אנחנו עושים כל מה שביכולתנו כדי להניע את העסקה הזו ולוודא שהכל יתבצע כמו שצריך, כדי להבטיח מעבר חלק לבעלים הבא".
הרוכש המיועד, איש העסקים היהודי אדמונד ספרא, כבר החל מעשית את עבודתו במועדון, כאשר בימים האחרונים כבר היה מעורב בסוגיות הקשורות בניהול הקבוצה. ההערכה היא כי כבר בימים הקרובים יחל רשמית הליך העברת הבעלות לידיו.
1 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל ת"א
אוהדי הפועל ת"א
בעלים חדש בדרך להפועל ת"א
(צילום: טל שחר)
עוד כתב פסט במכתבו כי "העונה שעברה הייתה כישלון - ואנחנו לוקחים על עצמנו את האחריות לתקן את זה. זה מתחיל בהתחייבות כנה ואמיתית לעלות ליגה בעונה הבאה. אנחנו עושים כל מה שצריך כדי שזה יקרה. לכן כצעד ראשון, מינינו את מסאי דגו, מאמן בכיר בכדורגל הישראלי, שמחויב להחזיר את הפועל תל אביב לצמרת. השאיפות של מסאי ושלנו תואמות - חזרה מהירה לליגה הראשונה ובנייה של בסיס להצלחה עתידית".
"ההנהלה מתחייבת להעמיד את התקציב הגבוה ביותר בליגה השנייה בעונה הבאה ולהחתים שחקנים ברמה גבוהה שיתגאו ללבוש את החולצה האדומה - ויילחמו בכל משחק", המשיך פסט, "אנחנו גם ממשיכים להשקיע בכל התחומים של הפועל שחשובים לעתיד שלנו, כולל האקדמיה, קבוצת הנשים וקבוצת השווים".
יפים, מדוייקים ומוזרים: שערי העונה בספרד
(באדיבות one)