הפועל חיפה סיימה אתמול (שבת) ב-0:0 בטדי מול בית"ר ירושלים, אבל יצאה ממנו סוערת. לא מהתיקו, אלא מהשיפוט של ניב שטייף, שהותיר את הקבוצה עד לסיום ב-9 שחקנים כשהרחיק את תמיר גלזר (33) וקוואמה קווי (77).
"בחיים שלי לא ראיתי דבר כזה", אמר הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ. "השופט הרס את המשחק. אנחנו עדינים, לא דופקים על השולחן, אולי בגלל זה עושים לנו את זה. פשוט מגוחך. רוני מאמן מצוין, יש טרנד נגדנו, ארבעה אדומים קיבלנו ב-10 משחקים. משהו פה לא בסדר".
3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חיפה עם שופט הכדורגל ניב שטייף
שחקני הפועל חיפה עם שופט הכדורגל ניב שטייף
שחקני הפועל חיפה זועמים על השופט ניב שטייף
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
מאמן הפועל חיפה רוני לוי
מאמן הפועל חיפה רוני לוי
בכורה על הקווים בהפועל חיפה. לוי
(צילום: עוז מועלם)
"השחקנים שינו כיוון, ראינו קבוצה שנראית מחויבת", הוסיף כץ. "אנחנו לא קבוצה ברוטלית. ה-0:0 זה כמט ניצחון. נלחמנו נגד 11 שחקנים של בית"ר".
הסערה השכיחה מעט כי היה מדובר בבכורה של רוני לוי על הקווים של האדומים. "מאכזב מאוד להיות במשחק כזה חשוב וקריטי עבורנו", הודה. "היינו עם שני שחקנים פחות, הם היו במומנטום טוב. מבחינתי השחקנים גילו מנטליות ואופי, וגם כשהיה קשה מאוד עמדו על הרגליים ושיחקו עד הסוף. הופתעתי לטובה מהגישה. היה נורמלי שהם יילחצו ונלך אחורה עם איך שהמשחק התפתח".
3 צפייה בגלריה
שופט הכדורגל ניב שטייף מראה כרטיס אדום לשחקןו הפועל חיפה תמיר גלזר
שופט הכדורגל ניב שטייף מראה כרטיס אדום לשחקןו הפועל חיפה תמיר גלזר
שטייף מראה אדום לתמיר גלזר. "יש טרנד נגדנו"
(צילום: עוז מועלם)
לוי המשיך: "היו לנו מצבים של גולים בטוחים, חבל, אבל זה מה יש. לפעמים הדברים מתחברים ולפעמים פחות, גם אני מנסה למצוא את הנוסחה. זה תהליך, מקווה שהוא יהיה מהיר ככל שניתן. האיכויות של השחקנים טובות מאוד, אבל אם הם לא קבוצה טובה - יהיה לשחקנים קשה לבוא לידי ביטוי. צריכים לחזור למסלול הניצחונות, הרצון הוא להגיע לפלייאוף העליון ובשביל זה צריך לנצח".

שטייף: "הקרסול של קריאף היה מלא בדם"

השופט ניב שטייף הגיב: “היה משחק לא פשוט, קצב טוב ואווירה טובה, נהניתי. האדום לגלזר? ממה שראיתי זו גלישה מאוד מסוכנת. הוא לקח כדור, אבל עם רגל שמאל פגע בצורה שמסכנת את קריאף, הקרסול שלו היה מלא בדם ובגלל הפגיעה עם הפקק והקריטריונים לסיכון שלום היריב שווים כרטיס אדום".
"לגבי האירוע של הצהוב השני, עוזר השופט זיהה שזו עבירה של כרטיס צהוב שני. שופט המסך קרא לי, ראיתי שהפגיעה היא גבוהה וממש עם הפקקים קדימה ולכן הומלץ על כרטיס אדום. זה מה שראיתי ולכן שיניתי את ההחלטה".