במכבי ת"א רוצים להמשיך את המומנטום גם הערב (ראשון, 20:15), במשחק החוץ נגד מ.ס אשדוד, במסגרת המחזור הרביעי בליגת העל. החבורה של ז'רקו לאזטיץ' רוצה לשמור על מאזן מושלם גם לאחר המשחק ולחלוף על פני בני ריינה, שעלתה אמש לפסגת הטבלה בזכות ניצחון חוץ (0:1) על הפועל ירושלים.
החלוץ דור תורג'מן צפוי לשוב להרכב על חשבון ערן זהבי שפתח בהתקפה במשחק אמצע השבוע נגד הפועל ירושלים, והפעם צפוי להתחיל את המשחק על הספסל. מבחינת לאזטיץ', החלוץ בן ה-20 הוא שחקן ההתקפה המוביל של הקבוצה, והוא צפוי לפתוח גם במשחק הליגה האירופית ביום חמישי הקרוב (22:00) נגד בראגה.
2 צפייה בגלריה
ז'רקו לאזטיץ'
ז'רקו לאזטיץ'
"אשדוד - מאוד אגרסיבית". לאזטיץ'
(צילום: עוז מועלם )
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי מול נדב זמיר
ערן זהבי מול נדב זמיר
ישוב לספסל. זהבי מול הפועל ירושלים ונדב זמיר
(צילום: עוז מועלם)
מי שלא יהיו חלק מהסגל במשחק הערב הוא רז שלמה (זכר לפציעה בשריר במשחק נגד הפועל ירושלים) והנרי אדו (מסיבות מקצועיות).
"ראינו את כל המשחקים שלהם, את האיכות שלהם – בעיקר בלי כדור", אמר לאזטיץ' על היריבה. "זו קבוצה מאוד אגרסיבית ובעיקר באיצטדיון שלה. מול ירושלים שיחקנו טוב במחצית הראשונה, החמצנו הזדמנויות אבל לאחר מכן המשחק היה יכול להסתיים גם ב-1:1. גם במשחק נגד באר-שבע אפשר לומר שהם הרגישו ראויים לנקודה, אבל ככה זה הכדורגל.
"אני בטוח שבעתיד יהיו משחקים שנשחק טוב יותר, ניצור הרבה הזדמנויות - ולא ננצח. זה קורה לכל קבוצה בעולם אז אנחנו מנסים להתכונן לכל משחק בדרך הכי טובה שאפשר כדי לנצח במשחק".
על השינויים בהרכב: "העקרונות זהים, וכשזה קורה עבורי זו לא בעיה. אנחנו תמיד מתאמנים באותה צורה, בהגנה ובהתקפה. כל השחקנים עושים את זה בכל יום ומי שראוי משחק. זו האחריות שלי ותמיד ננסה לבחור את השחקנים הכי מתאימים לכל משחק".