מימר: "לא ראיתי מה קרה בין יוסי ליובאנוביץ'"
(באדיבות ONE)
"המצב רע מאוד, לא ציפיתי שככה יהיה". גם יוסי אבוקסיס, מאמן בית"ר ירושלים, לא הצליח הערב (שני) למצוא נקודת אור אחרי ה-3:2 הביתי של קבוצתו לבני ריינה. בית"ר עמוק במקום האחרון בליגת העל עם 3 נקודות מ-18 אפשריות.
"אני מאוד מאוכזב מהתוצאות שלנו, אבל עדיין אנחנו לא רחוקים 10-12 נקודות מהקו האדום, הכל שם צפוף", המשיך אבוקסיס. "קיוויתי שנברח למעלה, ציפיתי שאחרי הפגרה ניראה יותר טוב. האדום (של דנילו אספריה, נ.צ) חסר האחריות היה משמעותי להמשך המשחק ונתן להם עוד דרייב".
4 צפייה בגלריה
אבוקסיס מורחק
אבוקסיס מורחק
אבוקסיס מורחק. "יצאתי מהקווים ונתנו לי צהוב שני"
(צילום: עוז מועלם)
4 צפייה בגלריה
זהבי וקריאף
זהבי וקריאף
הפנים של זהבי וקריאף אומרות הכל
(צילום: עוז מועלם)
"פתחנו את המחצית השנייה בהמשך של שריקות הבוז של הקהל בעקבות שער השוויון שספגנו, צריך לדעת להתמודד עם הלחץ והדרישות בבית"ר ירושלים", הוסיף המאמן, שהורחק לקראת הסיום. "בסך הכל ביקשתי מאשרף רבאח להחזיר את הכדור, הוא אמר לי שהוא לא מחזיר ואז הזר שלהם קילל, אז יצאתי מהקווים ונתנו לי צהוב שני".
"ברק אברמוב כעס על הרכות בגול השלישי. אני לא ראיתי אותו", המשיך אבוקסיס. "פתחנו רע מאוד את המחצית השנייה, ועד שחזרנו למשחק עם 2:2, קיבלנו אדום חסר אחריות. ב-10 שחקנים היה לנו קשה מאוד. זה אחד הימים המאכזבים שלי".
4 צפייה בגלריה
חלאילה והחברים חוגגים
חלאילה והחברים חוגגים
חלאילה והחברים בטירוף, כהן לא מאמין
(צילום: עוז מועלם)
אילי מדמון, שכבש את שער השוויון של בית"ר (שלא הספיק בסופו של דבר), אמר: "אתם יכולים לדעת לבד איך אנחנו מרגישים. היה משחק לא קל, היינו צריכים לכבוש את השער השני וזה היה נראה אחרת. היה כרטיס אדום של חוסר אחריות ויש לנו עכשיו את שבת כדי לתקן. אני בטוח שנצא מזה".

מימר: "הגעתי למועדון קסום"

מהצד השני, בבני ריינה חגגו את הניצחון הראשון שלהם אי פעם בליגת העל. "ריינה ממשיכה את המסע המופלא שלה, חשוב להעריך את מה שהם עושים פה", הסביר המאמן המנצח, שרון מימר. "הגעתי למועדון באמת קסום. נמשיך לעבוד קשה ויהיה בסדר".
4 צפייה בגלריה
שרון מימר
שרון מימר
מימר באקסטזה
(צילום: עוז מועלם)
על המפגש מול האלופה מכבי חיפה במחזור הבא, אמר מימר: "הפועל ירושלים הוכיחה שזה אפשרי, אבל שאר הקבוצות הראו שזאת קבוצה מפחידה וטובה. כל תוצאה שהיא לא הפסד תהיה בונוס בשבילנו. זאת פעם שלישית שמובילים עלינו ואנחנו חוזרים, זה מראה על המון אופי ונותן לי המון אופטימיות להמשך".