במ.ס אשדוד ממשיכים במאבק נגד חידוש משחקי ליגות הכדורגל, במתכונת הקיימת, כשכבר מחר (שישי) תחזור לפעילות הלאומית ובשבוע הבא ליגת העל. בהודעה שהוציא המועדון, נכתב כי בניגוד לטענת מינהלת הליגות, לא ניתן לקבוצה אף סיוע בהעתקת האימונים לערים אחרות, שלא נמצאות בטווח הרקטות המיידי. בהודעה שיצאה מאוחר יותר בני סכנין, בית"ר ירושלים והפועל חדרה הודיעו כי הן מצטרפות לאשדוד וקוראות לדחיית מועד פתיחת הליגה.
בהודעה המשותפת נכתב: "הפועל חדרה, בני סכנין, בית"ר ירושלים, מ.ס אשדוד וקבוצות נוספות פועלות להביא לדחיית המועד שנקבע לחידוש משחקי ליגת העל, וזאת בכדי לאפשר לרוב המועדונים להיערך בצורה מקצועית וראויה, והכי חשוב - בכדי לשמר את הערך העליון של תחרות ספורט מכל סוג שהוא - הוגנות. אנו מאמינים כי דחייה של מספר שבועות תאפשר מספר דברים: חזרת רוב הזרים שטרם חזרו לישראל, קיום הכנה מקצועית ראויה לרוב הקבוצות שמושבתות זמן רב מאז החלה המלחמה, והגדלת הסיכוי לקיים את המשחקים שנותרו עם קהל. החשוב מכל - עשרות אלפי הפליטים והמפונים כיום מבתיהם, ומאות אלפי הלוחמים וכוחות ההצלה, יוכלו גם הם ליהנות מצפייה במשחקי הכדורגל בטלוויזיה".
2 צפייה בגלריה
ברק אברמוב
ברק אברמוב
ברק אברמוב. בית"ר קוראת לדחיית הליגה
(צילום: עוז מועלם)

באשדוד תקפו את המינהלת: "מרגישים כמו עצם זר"

מוקדם יותר היום, מ.ס אשדוד הוציאה הודעה בה ביקרה בחריפות את מינהלת הליגה. "נדהמנו לראות השבוע פרסומים בהם המינהלת טוענת שהיא הציעה למ.ס אשדוד סיוע באימונים מחוץ לעיר", נכתב שם. "ברצוננו להבהיר כי לא נעשתה שום פנייה מצד המנהלת או כל גוף אחר בנושא זה".
עוד הוסיפו בקבוצה מעיר הנמל: "יתרה מכך, לא נעשתה כל פנייה ממנהלת הליגות בכל ימי המלחמה, כולל ביום בו הופסקו אימוני הקבוצה בעקבות נפילת הרסיסים. המועדון מרגיש כמו עצם זר במנהלת, אך אין אנו מופתעים מכך, הרי אין זה סוד שמנהלת הליגה והעומד בראשה משרתים בראש ובראשונה את האינטרסים של 2-3 מועדונים בלבד וסרים למרותם".
2 צפייה בגלריה
לוי
לוי
"התנאים אינם מאפשרים לקיים תחרות ספורטיבית הוגנת". אלי לוי וספסל מ.ס אשדוד
(צילום: עוז מועלם)
"הסיבה היחידה להחזרת משחקי הליגה בזמן מלחמה, ללא קהל ובתנאים שאינם מאפשרים לקיים תחרות ספורטיבית והוגנת, היא העובדה שלצד החזרה למגרשים ייהנו 2-3 קבוצות בלבד מעשיית מיליוני שקלים, כפיצויים מתקציב המדינה.
"בימים אלה המדינה משוועת למקורות תקציב שיופנו לצרכי המלחמה ולאלה שבאמת זקוקים לכך, ולא למימון של מספר מצומצם של שחקני כדורגל שמשתכרים מאות אלפי שקלים בחודש".
פורסם לראשונה: 15:56, 16.11.23