הרוחות בבני סכנין סביב אירועי המשחק אמש מול הפועל באר שבע (0:0) סוערות. כזכור, קיום המשחק היה בספק בעקבות צו סגירה שהוציא המשטרה בשל ליקויים, אבל בסופו של דבר המפגש, שפתיחתו נדחתה ביותר משעה, התקיים.
"כשמדובר בדברים הקשורים בסכנין ישנה התייחסות שונה ומחמירה יותר", אמר יושב הראש מוחמד אבו יונס. "השלטים המדוברים לא מהווים כל סכנה. אם היינו חושבים כך ברור שהם היו מורדים מזמן. אף אחד פה לא רוצה לסכן חיים, והמעניין הוא שבמקומות אחרים יש את אותם שלטים ואף אחד לא אומר מילה".
1 צפייה בגלריה
האנשים על כר הדשא בדוח ממתינים לשריקת הפתיחה
האנשים על כר הדשא בדוח ממתינים לשריקת הפתיחה
אצטדיון דוחא
(צילום: שמעון אלבז)
גם לכיוון היריבה מהדרום נשמעו טענות מכיוון סכנין: "לא הספיקה כל הדרמה ואז ב"ש הדליקו עוד יותר כשהתחילו לאיים שלא ישחקו. בשביל מה זה היה טוב?".
בסכנין קיוו שהמינהלת תקבל את עמדת המועדון ולא תטיל עונש על הקבוצה, אבל היא הודיעה כי בגלל תקרית עיכוב המשחק ינוכו 30,000 שקל מתשלומי זכויות השידור המגיעים לקבוצה. "בחרתם להתעלם מדרישות המשטרה במודע ובמתכוון תוך זלזול בוטה בכל הגורמים המעורבים והעמדת קיומו של המשחק בסכנה", נאמר במכתב ששלח יו"ר המינהלת, ארז כלפון. "מהתנהלות בזלזולכם הבוטה פגעתם במאמצים הניכרים של המינהלת לאתר שותפים ונותני חסות מן העולם העסקי, הצגתם את הכדורגל הישראלי באור גרוטסקי, לא מקצועי ו'שכונתי'".
"נהגנו לפי הכללים. טענות ודרישות המשטרה הן מוגזמות וגרמו להרבה בעיות. במקום לחשוב על איך להעניש אותנו, המינהלת אמורה לעמוד לצידנו", אמרו בסכנין.
מבחינה מקצועית מרוצים בסכנין מהצורה שבה שיחקו בשלושת המחזורים הראשונים מול שלוש הקבוצות הגדולות בכדורגל הישראלי (מכבי ת"א, מכבי חיפה והפועל ב"ש). "נבנתה פה קבוצה בריאה ומנוסה. עשינו משחקים יפים, אבל הדרך בליגה עוד ארוכה וזה לא הזמן לחלק ציונים ומחמאות" אמרו בהנהלת המועדון.
פורסם לראשונה: 10:43, 19.09.21