שישה ימים לפני פירסום סגל נבחרת ישראל לקראת המשחקים מול צרפת ואיטליה בליגת האומות, ועוד לפני מיני הסערה סביב אי זימונו של דין דוד, הגיע המאמן הלאומי, רן בן שמעון, לביקור יחד עם הכוורת שלו באימון בית"ר ירושלים בבית וגן, וכבר במסגרתו אמר להם: "הוא לא מתאים לשיטה שלי".
בן שמעון היה זה שיזם את השיחה עם דוד, אולם מתברר כי במסגרת ביקור יחד עם עוזריו גל כהן ואמיר שלח, הוא כבר שיתף את אנשי בית"ר ירושלים בעמדה המקצועית שלו לגביו, מה שמחזק את הגרסה של חלוץ מכבי חיפה. בנוסף, נראה כי פערי הגרסאות בין זו שהציג בן שמעון במסיבת העיתונאים לבין זו של דוד, יצרו מאחורי הקלעים מתיחות בין המועדון למאמן נבחרת ישראל.
1 צפייה בגלריה
בן שמעון
בן שמעון
הכריז מראש כי דין דוד לא מתאים לשיטה שלו. בן שמעון
(צילום: REUTERS/Bernadett Szabo)
"אם בן שמעון חשב מראש שדין לא מתאים לשיטה שלו, והוא כבר אמר את זה בפורומים מקצועיים, לשם מה הוא בכלל התקשר אליו?", תהו בחיפה. "זה לגיטימי שמאמן לא ירצה חלוץ כזה או אחר, לכל אחד יש את השיטה שלו, אז הוא פשוט לא היה צריך לזמן אותו, אבל למה ליזום שיחה ואז להוציא גרסה סותרת לזו שהשחקן אמר לנו?".
מי שיפתח מחר (חמישי, 21:45) בשער הנבחרת מול צרפת הוא שוער הכוכב האדום בלגרד, עומרי גלזר. כשנשאל בן שמעון על ידי אנשי ההתאחדות מדוע דניאל פרץ לא הגיע להתכנסות, הוא טען שהשוער אמר לו שהוא לא כשיר במאת האחוזים, זאת למרות שהשוער היה בסגל המועדון הגרמני למשחק ליגת האלופות מול אסטון וילה.
בהתאחדות מתעקשים כי עידכנו את בן שמעון בנוגע להשעייתו של אלעד מדמון, שסוחב כרטיסים צהובים ממשחקי הנבחרת הצעירה ולכן לא יוכל לשחק נגד צרפת.
הנבחרת תקיים הערב את האימון המסכם לקראת המשחק מול צרפת, כשאוסקר גלוך שלא היה בתוכניות להרכב עשוי לקבל את הקרדיט בשל הפציעה של מנור סולומון. הנבחרת תישאר בבודפשט ביום כיפור ותמשיך ביום ראשון לאודינה לקראת המשחק נגד איטליה.