הפועל ת"א ספגה הערב (שבת) הפסד רביעי בחמישה מחזורים - הפעם 4:3 לנס ציונה. זה היה ניצחון הבכורה של העולה החדשה לליגת העל, אחרי שבארבעת המחזורים האחרונים היא לא צברה אפילו נקודה אחת. נראה שבקרוב האדומים יעשו שינויים על הקווים.
ייתכן כי הנהלת הפועל ת"א תתכנס עוד הערב או לכל המאוחר מחר על מנת לדון בעתידו של המאמן קובי רפואה. סלובודן דראפיץ' הוא המועמד המוביל לאמן את הפועל ת"א, במידה שיוחלט לפטר את קובי רפואה. ההערכה היא כי בהפועל ירצו לנצל את השבועיים של פגרת הנבחרת על מנת לבצע שינויים בסגל וייתכן כי גם האיש על הקווים יוחלף, כשמאות מאוהדי הפועל צעקו לעברו בסיום המשחק: "תתפטר, תתפטר". תוכנית המגירה הייתה למנות את דראפיץ' במידה שרפואה לא ימשיך, ולכן נראה כי זה ייצא לפועל.
1 צפייה בגלריה
קובי רפואה
קובי רפואה
קובי רפואה
(צילום: יאיר שגיא)
רפואה אמר בסיום: "אין לי תירוצים, קיבלנו גולים קלים ורכים מדי. אז ככה זה נראה. לא רציתי לפתוח את העונה ככה, לא האמנו שזה יקרה. חבל שאנחנו מאוד רכים. אנחנו כמה דקות אחרי המשחק. העתיד? נחשוב טוב ונראה. האחריות היא שלי. אני קובע את ההרכבים ובוחר את הקבוצה. אף אחד מההנהלה לא דיבר איתי".
מאמן נס ציונה ניר ברקוביץ' אמר: "מגיע לבחורים שלי כל הכבוד, כבשנו ארבעה שערים ושיחקנו טוב מאוד. לא כיף להפסיד בכדורגל, אבל אין פה לחץ ונותנים לנו לעבוד אז יש תוצאות. אנחנו צריכים לעבוד יותר על ההגנה באימונים, אני מאמין בקבוצה הזאת. היום חזרנו לליגת העל".