קפטן הפועל ת"א, עומרי אלטמן, מסרב לבקשת הפועל ת"א להפחית משכרו. אלטמן, שמחזיק בחוזה של 250 אלף דולר לעונה, סופג ביקורות על כך שהוא לא מוכן לקצץ את שכרו, ואפילו לא להיפגש עם הקבוצה, אך גם אין לו הצעה אחרת.
כזכור, האדומים רכשו את אלטמן בקיץ שעבר מא.א.ק לרנקה תמורת 300 אלף אירו והחזירו אותו לקדנציה שלישית במועדון. בעונה החולפת הוא כבש שבעה שערים ובישל אחד נוסף ב-24 הופעות בליגת העל.
1 צפייה בגלריה
אלטמן חוגג
אלטמן חוגג
מסרב כרגע לקיצוץ. אלטמן
(צילום: עוז מועלם)
עידן מסאי דגו בהפועל ת"א נפתח אתמול עם האימון הראשון לקראת העונה הקרובה בליגה הלאומית. כרגע מתקשים בקבוצה למכור את שלושת בעלי השכר הגבוה - אלטמן, מאוויס צ'יבוטה והישאם לאיוס.
צ'יבוטה, לו חוזה לעונה הבאה של 300 אלף אירו, מוכן להפחית 10 אחוז משכרו, אך מי שרוצה להישאר נדרש לקיצוץ של בין 40 ל-50 אחוז משכרו. לאיוס, שמבוקש בקבוצות תחתית מהליגה הטורקית, כנראה יימכר, אך עדיין לא הוגשו הצעות.
אחרי שדייויד מינצברג הוסיף שני מיליון דולר לחשבון נאמנות, סכום כפול מזה שהוצב עד כה על-ידו ועל-ידי מאיר תושב לקראת הבוררות בין הצדדים על אחריות חובות העבר, כפי שנחשף ב-ynet, בהפועל מקווים כי בימים הקרובים אדמונד ספרא כבר יחתום על העסקה להעברת הבעלות במועדון שייצא לעידן חדש.
עד כה מכרה הפועל ת"א 1,500 מנויים לעונה הבאה. בפעם הקודמת שהאדומים שיחקו בליגה הלאומית, בעונת 2017/18, הם מכרו 3,500 מנויים (אירחו במושבה).
מלחיץ: בולען נפער באמצע מגרש כדורגל
(באדיבות ONE)