צפו בברק בכר מדבר לקראת באר-שבע: "לא חושב שיש לי יתרון"
(צילום: ONE)
מכבי חיפה ממשיכה להתחמש לקראת ליגת האלופות: אחרי שהחתימה אתמול (חמישי) את הבלם עבדולאי סק, היום הודיעה האלופה על החתמתו של סוף פודגוראנו, שגדל בחיפה וחוזר כעת בהשאלה מרומא האיטלקית. פודגוראנו חתם ברומא האיטלקית בסוף עונת 2019/2020 וממנה הושאל לספציה, אך לא הצליח להשתלב בליגה האיטלקית והחל לשחק בחודשים האחרונים בנבחרת ישראל.
אחרי החתימה אמר הקשר: "אני שמח לחזור למכבי חיפה, שהיא הבית שלי והמקום ממנו יצאתי לאיטליה. מאוד רוצה כבר לחוות את הקהל בסמי עופר, בפעם הקודמת ששיחקתי, הייתה קורונה וזה היה מול יציעים ריקים. והכי אני רוצה זה לעזור לקבוצה להשיג את המטרות שלה".
2 צפייה בגלריה
סוף פודגוראנו שחקן ספציה
סוף פודגוראנו שחקן ספציה
סוף פודגוראנו
(צילום: גטי אימג'ס)
בינתיים, במועדון החמיאו למנהל המקצועי גל אלברמן על מסע הרכש של השבוע האחרון, שכולל את הבלמים דילן בטובינסיקה, עבדולאי סק, פודגוראנו וייתכן שגם גוני נאור מהפועל ירושלים. "הפכנו לקבוצה עוד יותר עוצמתית, גבוהה וחזקה, מגיע לגל אלברמן שאפו ענק עם רכש איכותי, עוצמתי ושקט. אלברמן מוכיח כל פעם כמה הוא מקצוען וצנוע, הוא עושה עבודה אדירה ומשדרג את המועדון", אמרו, "הבאנו שחקנים גבוהים, יהיו להגנות בעיות בכדורים נייחים מולנו, זה יתרון", הוסיפו.
לקראת המשחק הכי משמעותי של הירוקים בליגה עד עכשיו, מחר (שבת) בטוטו-טרנר מול מחזיקת הגביע הפועל באר-שבע, המאמן ברק בכר מתלבט מאוד בנוגע להרכב, מאחר שכבר ביום שלישי תשחק חיפה מול בנפיקה בפורטוגל במחזור הראשון של שלב הבתים בליגת האלופות.
בכר נוטה לפתוח עם עומר אצילי ודולב חזיזה ונראה כי עלי מוחמד יתחיל על הספסל. עופרי ארד אמור לפתוח יחד עם שון גולדברג במרכז ההגנה, כאשר פייר קורנו ודניאל סונדגרן חזק גם הם בתמונת ההרכב. "הליגה לא פחות חשובה לנו, כי דרכה הגענו לאן שהגענו באלופות, נבוא ונעשה הכל לנצח בטרנר ולצאת לפורטוגל שמחים", אמרו בחיפה.
נטע לביא שייפתח מחר בהרכב עדיין לא הודיע אם ייצא עם הקבוצה לליסבון או שיישאר לברית של בנו הבכור. בחיפה הבהירו לקפטן שכל החלטה שלו תתקבל בהבנה מוחלטת ונראה כי הנטייה שלו היא לצאת עם הקבוצה לפורטוגל.
2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר
(צילום: עוז מועלם )
"אני לא חושב שיש לנו יתרון על באר-שבע, שתי הקבוצות עם סגלים טובים ומחליפים טובים, המשמעות היא על ההכנה. נבוא נשחק את המשחק שלנו ונקווה שנמשיך עם ניצחון שלישי", אמר בכר לקראת המשחק. "יש לנו סגל רחב והרחבנו אותו, וזה הדבר החשוב מבחינתנו, כי אנחנו נכנסים לעומסים גדולים. גם לבאר-שבע יש סגל גדול ואיכותי הם הביאו שחקנים מוכשרים וטובים, יש להם סגל שיכול לעמוד בשתי המסגרות, לא חושב שיש לנו יתרון עליהם בעומק הסגל"
על שחקני הרכש שהצטרפו אמר: "יש פה מערכת סקאוטינג בראשות גל אלברמן וזה לא פשוט להביא שני בלמים ברמה כזו בטווח קצר. היו בלמים שהיו על הפרק וירדו, הייתה עבודה סביב השעון, הבאנו שני בלמים שמתאימים לקבוצה מבחינת הפיזיות, הגובה והיכולות ואין לי ספק שישדרגו אותנו. בסוף יש מבחן התוצאה. דילן בכושר ושיחק השנה משחקים, הוא מגיע מוכן".
פורסם לראשונה: 09:11, 02.09.22