אחרי המפלה ואחד ההפסדים המביכים בעידן ברק בכר מול בני ריינה, מכבי חיפה מאיצה את ההכנות לקראת המשחק מחר (שלישי) מול יובנטוס במסגרת המחזור הרביעי בליגת האלופות.
האלופה תגיע למשחק מחר במצב רוח ירוד מאוד כאשר ההפסד לריינה הימם את השחקנים והצוות המקצועי. אף אחד בחיפה לא ציפה להפסד מול יריבה כזו אך בכר ניסה לגרום לשחקניו להבין שמדובר בהפסד מביך וקשה אך יחד עם זאת הפנים קדימה.
2 צפייה בגלריה
אנחל די מריה שחקן יובנטוס מול מוחמד אבו פאני שחקן מכבי חיפה
אנחל די מריה שחקן יובנטוס מול מוחמד אבו פאני שחקן מכבי חיפה
הירוקים מאמינים. מוחמד אבו פאני ושון גולדברג מול אנחל די מריה
(צילום: רויטרס)
לצד הפציעה של דולב חזיזה, שייעדר לפחות בשבועיים הקרובים מהמגרשים, בכר יבצע לפחות שישה שינויים לעומת ההרכב שפתח מות מול ריינה. ג'וש כהן יחזור לבין הקורות, דניאל סונדגרן, דילן בטובינסיקה, פייר קורנו, עלי מוחמד וצ'ארון שרי ישובו ל-11 בוודאות, כאשר עומר אצילי ודין דוד צפויים להמשיך לקבל קרדיט.
נראה כי ברק בבר צפוי לבצע לראשונה שינויים במערך בליגת האלופות, וצפוי לפתוח עם ארבעה שחקני הגנה. עם זאת, החלטה סופית תתקבל רק לאחר אימון הערב של הקבוצה. בכר עשוי להחזיר גם את פיירו שלאחרונה לא פוגע, ובחיפה מתקשים להבין למה החלוץ לא מצליח להציג את היכולת משלב המוקדמות של ליגת האלופות.
2 צפייה בגלריה
דין דוד שחקן מכבי חיפה
דין דוד שחקן מכבי חיפה
ימשיך לקבל קרדיט בהרכב. דין דוד
(צילום: AFP)
פחות משבוע עבר מאז המשחק בטורינו מול יובנטוס, ובמועדון מאמינים שבלי קשר להפסד לריינה הם מסוגלים להשיג נקודות ראשונות מחר: "הוכחנו מול יובנטוס בחלקים גדולים של ההתמודדות שאנחנו עומדים מולם שווים ולעיתים טובים יותר. פתחנו בהרכב מאולתר בגלל צום יום הכיפורים ומחר זה כבר סיפור שונה לגמרי. נעלה עם הרכב חזק ועם אמונה גדולה שאחרי המשחק הזה כבר לא נהיה עם אפס נקודות. אחרי ההפסד לריינה נרצה לגרום אושר לקהל שלנו", אמר גורם בקבוצה.
כל הכרטיסים למשחק אזלו כמובן, כאשר הכרטיסים שהיו אמורים להיות מוקצים לאוהדי האורחת נחטפו תוך דקות בודדות. אוהדים רבים ניסו לרכוש כרטיסים והתאכזבו שלא הצליחו.