ההתאחדות לכדורגל ערכה היום (ראשון) מפגש של "מועדון האגדות", קהילת שחקני ושחקניות נבחרות ישראל לדורותיהם. אולם מתברר כי מי שהקים את המיזם, יוסי בניון, לא הוזמן למפגש. גורם בהתאחדות שהיה אחראי להפקת האירוע אמר: "טעינו שלא שלחנו לו הזמנה".
בניון היה המנהל המקצועי של הנבחרת עד שהוחלט שלא להאריך את חוזהו לאחר ההפסד לאיסלנד. בניון הוא גם שיאן ההופעות של נבחרת ישראל והוא זה שיזם את הקמת מועדון האגדות יחד עם אמיר שלח. המועדון הוקם כדי לשלב את השחקנים הוותיקים באירועים של הנבחרת, באירועים קהילתיים וכן כדי להקים נבחרת ותיקים. כך לדוגמה, רונן חרזי וז'אן טלסניקוב יצאו עם הנבחרת למשחק מול איסלנד והיו חלק מהמשלחת. ההשקה של המועדון הייתה אמורה להיות במשחק מול רומניה, שבסופו של דבר לא התקיים בארץ. מי שאחראי על הפרויקט הוא סגן יו"ר ההתאחדות לכדורגל, מורן מאירי.
1 צפייה בגלריה
יוסי בניון
יוסי בניון
לא הוזמן. יוסי בניון
(צילום: עוז מועלם)
כבר בשבוע שעבר היה מפגש של אגדות נבחרת ישראל כמו מוטל'ה שפיגלר וגיורא שפיגל יחד עם הנבחרת האולימפית. ההתאחדות שלחה הזמנה למפגש היום לשחקני עבר גדולים של הנבחרת, אך בניון לא קיבל אותה. למפגש היום זומנו 35 שחקנים.
בניון הוא שיאן ההופעות של נבחרת ישראל בכל הזמנים עם 102 הופעות במדים הלאומיים, וכן כבש גם 24 שערים (מקום שלישי בכל הזמנים, יחד עם שייע פייגנבוים).