בבית"ר ירושלים פנו לקשר אייל גולסה, ששוחרר רשמית ממכבי ת"א ושב מחופשה פרטית, בניסיון לבחון את צירופו. גולסה, אם וכאשר, יצטרך להתפשר על שכר נמוך משמעותית לעומת מה שהרוויח בשנים האחרונות אצל הצהובים.
ההתלבטות בבית"ר היא בין קפטן מכבי נתניה אביב אברהם, שהמגעים מולו פורסמו לראשונה ב-ynet, לבין גולסה. המנהל המקצועי, אלמוג כהן, מאוד מעריך את אברהם מהימים המשותפים שלהם במכבי נתניה, אולם מעבר להתלבטות המקצועית - יש אלמנטים נוספים שישפיעו על ההחלטה הסופית.
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א אייל גולסה מול שחקן הפועל חיפה איתמר נוי
שחקן מכבי ת"א אייל גולסה מול שחקן הפועל חיפה איתמר נוי
יצטרך להתפשר על שכרו. גולסה
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
המנהל המקצועי של בית"ר ירושלים אלמוג כהן
המנהל המקצועי של בית"ר ירושלים אלמוג כהן
התלבטות. כהן
(צילום: עוז מועלם)
במקרה של אברהם, בבית"ר חוששים מתשלום גדול כדמי השבחה למכבי נתניה, אחרי שהקשר שיחק בה לאורך כל הקריירה, כשברקע הירידה המשמעותית בתקציב המועדון לקראת העונה הבאה. לגבי גולסה, שמאוד מוערך על ידי ברק יצחקי, יש את הנושא המקצועי, כשהקשר שיחק 185 דקות בלבד בעונה שעברה אצל האלופה. כמובן שגם נושא השכר יכול להוות מכשול, מאחר ובמועדון יקצו לו משכורת של כ-150 אלף אירו לעונה. בקבוצה גם מצפים לסגור את מעברו של יונתן כהן, שעדיין צריך להסדיר את גובה השתתפות שכרו ממכבי ת"א.
מי שיישאר במועדון בעונה הקרובה הוא עדי יונה, שמעבר לכך שלא התקבלו הצעות משמעותיות לגביו, הקשר ואביו מעדיפים שימשיך בקבוצה. מי שנמצא תחת סימן שאלה בשל סעיף השחרור שיש לו, 1.2 מיליון אירו, הוא ירדן שועה שעדיין לא התקבלה הצעה עליו במועדון. בימים הקרובים תתקבל ההחלטה לגבי עתידו של הקפטן אופיר קריאף.
בן שמעון: "מרוצה מהגישה של השחקנים"
(באדיבות ONE)