בהפועל באר שבע מבינים שאי העפלה לשלב הפלייאוף של הליגה האירופית תיחשב ככישלון וכדי שזה יקרה הם חייבים לנצח בהפרש של שני שערים לפחות את שלאסק ורוצלאב הפולנית, שתתייצב למשחק הערב (חמישי, 20:00) באצטדיון המושבה עם יתרון 1:2.
כמה שעות לפני המשחק, רועי גורדנה לא חש בטוב, שוחרר לביתו ולא נכלל בסגל. לשחקן בוצעה היום בדיקת קורונה מהירה שחזרה שלילית
3 צפייה בגלריה
בן זקן מול גורדנה
בן זקן מול גורדנה
לא חש בטוב. גורדנה
(צילום: עוז מועלם)
אביב סולומון ועומרי גלזר, שבכל מקרה לא היו אמורים לפתוח, ייעדרו לאחר שהתגלו השבוע כחולי קורונה. איתי שכטר, שהתגלה כחיובי כבר בשבוע שעבר, אמור לסיים את הבידוד היום והוא יעבור בדיקה נוספת, אך מכיוון שלא התאמן השבוע הוא לא צפוי לשחק. גם קשר הרכש האיטלקי דוידה פטרוצ'י לא כשיר במאת האחוזים ולכן הוא לא יפתח ואולי אף לא יכלל בסגל. מי שיחזור העונה לראשונה לסגל הוא חאתם אל-חמיד, שצפוי לפתוח בעמדת המגן השמאלי.
3 צפייה בגלריה
רוני לוי
רוני לוי
רוני לוי
(צילום: עוז מועלם)
המאמן רוני לוי אמר במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות: "עשינו הכנה טובה מאוד גם למשחק בפולין. השחקנים אולי נתנו יותר מדי כבוד ליריבה ובחצי הראשון לא נכנסנו טוב למשחק. בחצי השני נראינו הרבה יותר טוב וחזרנו באופן יחסי עם תוצאה טובה. בעידן של שערי חוץ זו הייתה יכולה להיות תוצאה נהדרת, נצטרך לעשות את העבודה בבית עם הקהל שאני בטוח שיוסיף לנו המון".
בנוגע לאל-חמיד, שבעונה שעברה סירב לשחק כמגן ולא כבלם ונענש, אמר המאמן: "הוא עלה לשחק עם כאבים בהרבה משחקים בעונה הקודמת, אנחנו מעריכים שחקנים שמקריבים מעצמם. בעונה שעברה הוא העדיף בגלל פציעה לא לשחק בתפקיד אחר, הוא ישחק בכל תפקיד שהקבוצה תדרוש ממנו, גם כמגן. הוא מאוד איכותי ומוכשר. עבר לאחרונה תקופה לא נעימה מבחינה אישית עם כאבים וללא אימונים עם הקבוצה. הוא עבד קשה מאוד עם הצוות הרפואי".
3 צפייה בגלריה
חאתם אל חמיד
חאתם אל חמיד
חאתם אל חמיד
(צילום: הפועל באר שבע)
על מכת הקורונה בקבוצה, הוסיף המאמן: "זאת מכת מדינה ומכה עולמית. לצערי זה פוגע בנו. אנחנו משתדלים להקפיד על הנהלים ואפילו מחמירים על כל הכללים. אם זה במסכות ובמרחקים גדולים ולא להתערבב. שלחנו לשחקנים נהלים הכי מחמירים שאפשר. כל שיחת טלפון של אביתר אילוז (מנהל הקבוצה) גורמת לי לפחד שעוד שחקן נדבק".
החלוץ הגנאי יוג'ין אנסה: "אחרי המשחק הראשון דיברנו בשדה התעופה כמה המשחק הזה חשוב. עשינו הכנה מאוד טובה ועבדנו קשה השבוע. הכל בידיים שלנו כד לנצח ולעלות לשלב הבא. אני חושב שבסוף היום היתרון היה אצלם בבית, אבל לא חושב שהם טובים מאיתנו. אנחנו יודעים מה אנחנו שווים. נתקן את הטעויות. אנחנו ממוקדים בעצמנו ואני יודע שאנחנו מוכנים".
פורסם לראשונה: 11:53, 11.08.21