בהפועל חיפה חגגו לאחר הניצחון 2:3 הדרמטי אתמול (חמישי) על בית"ר ירושלים. הקבוצה של רוני לוי קטעה רצף של שני הפסדים וחזרו למקום השלישי בתום קאמבק גדול ולאחר שפיגרו 2:0 בסיום המחצית הראשונה.
גיא מלמד, שכבש אתמול צמד אמש, ביניהם פנדל דרמטי בתוספת הזמן, אמר בסיום: "ללא ספק המחצית השנייה הייתה מצוינת. הייתה לנו מחצית שנייה טובה בהרבה משחקים, אבל האידאל בשבילנו יהיה להתחיל את המשחק באותה צורה ולשם אנחנו צריכים לכוון אם נעשה את הדברים נכון בהתחלה – אנחנו נהיה קבוצה קטלנית".
1 צפייה בגלריה
מלמד
מלמד
מלמד
(צילום: נחום סגל )
על הדברים שאמר להם רוני לוי בחדר ההלבשה במחצית, כשהיו בפיגור 2:0: "האומנות של המאמן היא מתי לתת לנו בראש ומתי להרים אותנו, רוני באמת בחר להרים אותנו. הוא אמר שנצטרך להמשיך לתקוף ופתיחת המחצית השנייה הייתה המשך ישיר לסוף המחצית הראשונה. זה ייתן לנו אנרגיות מטורפות למשחקים הבאים. אחרי השער המצמק של מוחמד קמארה, הרגשתי כאלו יש 30 אלף אוהדים בסמי עופר כי הם הרימו אותנו באוויר. אנחנו בתור שחקנים מרגישים את זה".
על ההחלטה לבעוט את הפנדל הראשון למרות רצונו של תומר יוספי לבעוט: "תומר ואני חברים מאוד טובים. פחות הלך לו בפנדל האחרון בטרנר וזה בסדר להחליף בועט, אם נצטרך גם אני אפרגן לו. אני תמיד אופטימי, אם נשכיל להתחיל את המשחק כמו ששיחקנו במחצית השנייה אז השמיים הם הגבול. חייבים להרוויח את קמארה כמה שיותר, הוא הראה היום מה הוא יודע".
החלוץ המשיך: "יש שחקנים שהזמן של ה-VAR משפיע עליהם, אבל הייתי מרוכז ואני יודע מה אני שווה ושאני יודע לבעוט פנדלים. זה לא השפיע עליי כל השהייה של המשחק. הרגשתי יותר רגוע אפילו בפנדל השני כי הבקעתי את הראשון. אני עובד על זה באימונים, זו מלחמה פסיכולוגית עם השוער, אבל צריך להתרכז בשלך".
אחרי הניצחון ולקראת המשך העונה, האדומים מהכרמל ינסו להתחזק בקשר אחורי ובחלוץ נוסף בחלון העברות של ינואר שבפתח.