למרות שמאמן בית"ר ירושלים, יוסי אבוקסיס, הגדיר את העימות בינו לבין ירדן שועה כ"עבירת משמעת", והצהיר כי העניין יטופל, במועדון כלל לא מתכוונים להעמיד את השחקן לדין והוא מתאמן בקבוצה יחד עם שאר חבריו לקראת הדרבי מחר (רביעי, 20:00) מול הפועל ירושלים בליגת העל.
בבית"ר לא הבינו את הטענות של אבוקסיס שנועדו כדי להעמיד לדין משמעתי את שועה. "על מה נעמיד אותו לדין? על זה שגיחך כי שחקן מעד מכדור, על זה שירד לספסל ולא אמר לו כלום? למאמן יש את המנדט להחליט אם הוא משחק ובמשך כמה דקות, אבל הוא לא יעמוד לדין משמעתי".
3 צפייה בגלריה
שועה
שועה
ממשיך להתאמן כרגיל. שועה
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
ירדן שועה
ירדן שועה
שועה על הספסל אחרי שהוחלף מול הפועל פ"ת
(צילום: עוז מועלם)
אבוקסיס אמר היום במסיבת עיתונאים לקראת המשחק: "אני את הדברים האלה משאיר להנהלה שלנו. יש לנו משחק מחר ואני לא אדבר על שחקנים באופן אישי. ממשיך קדימה".
מי שעבר עבירת משמעת חמורה עם התחצפות כלפי אבוקסיס עוד לפני אירועי ה-7 באוקטובר הוא הקפטן אופיר קריאף, שלא שיחק בכלל בהפסד להפועל פ"ת ולא יפתח גם בדרבי. נראה כי אבוקסיס יחזור לקו של ארבעה בהגנה, כשאדי גוטליב יירד לספסל וייתכן כי גם בן ביטון. מי שעשוי לחזור להרכב הוא מיירון ג'ורג' שהיה השחקן המסוכן ביותר ב-1:0 נגד הפועל פ"ת בשבת, כשנכנס כמחליף במחצית השנייה.
"יש לנו את המאמן הכי טוב בליגה, אבל בספורט יש את מבחן התוצאה ועם שתי נקודות אחרי שישה משחקים (יש לציין כי לקבוצה הופחתו 4 נקודות) - גם אבוקסיס יודע שזה כישלון", אמרו בבית"ר נוכח דברי הביקורת נגד המאמן שפורסמו ב-ynet.
3 צפייה בגלריה
אבוקסיס
אבוקסיס
זעם על היכולת של השחקנים. אבוקסיס
(צילום: עוז מועלם)
אבוקסיס זעם אתמול על היכולת של השחקנים ואמר להם: "לא יכול להיות שהפועל פ"ת הגיעה להרבה מצבים בכזו קלות, שחקנים בהתקפה עושים 'כאילו' בעזרה בהגנה".
פורסם לראשונה: 06:00, 05.12.23