התגובות אחרי ה-2:2 בבלומפילד
(צילום: באדיבות ONE)
חגיגות ההישרדות של הפועל ת"א, שסיימה את אחת העונות החלשות בתולדותיה ב-2:2 ביתי נגד עירוני קריית שמונה, הן גם יריית הפתיחה הרשמית של העידן האמריקני בוולפסון, וסוף עידן הניסנובים. למעט תצוגת הקהל באדום, היה זה סיומה של עונה מביכה, כשמאחורי הקלעים כבר הכין המנהל המקצועי והאיש החזק במועדון, ניק האמונד, מהפכה של ממש.
האמונד מתכנן שינוי מהותי בסגל השחקנים ובאנשי הצוות המקצועי. הבריטי כבר סימן לעצמו מאמן זר איתו הוא רוצה להריץ את המהפכה הגדולה לקראת העונה הבאה, כך שהמשחק במחזור הנועל של העונה, מול הפועל חדרה, יהיה האחרון של חיים סילבס במועדון.
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ת"א חוגגים עם האוהדים
שחקני הפועל ת"א חוגגים עם האוהדים
שחקני הפועל ת"א חוגגים עם האוהדים
(צילום: נדס אבס)
למעט שחקני הבית הצעירים של המועדון (סתיו למקין, אור ישראלוב, אל-ים קנצפולסקי ורן בנימין), עדיין לא ברור כיצד ינהגו עם ארי כהן ועומר סניור שמחזיקים בחוזים לעונה הבאה ועשויים לעבור לקבוצות אחרות בהשאלה. מבין שחקני הסגל הישראליים יש רק חמישה עם חוזים לעונה הבאה: הישאם לאיוס יישאר, אך בנוגע לקייס גאנם, דוד קלטינס, אדי גוטליב ורז טוויזר, מקומם לא בטוח לקראת העונה הבאה ובמועדון יצטרכו לקבל החלטה לגבי כל אחד מהם, בעיקר לגבי טוויזר.
גם סגל הזרים יעבור מהפכה ענקית, למעט אלן אוז'בולט והשוער אמיליוס זובאס (אחת מנקודות האור של המועדון העונה), שככל הנראה יישארו. רומארטו, שקיבל מחאות גדולות על המשחק נגד קריית שמונה, שהיה הטוב ביותר שלו העונה, לא צפוי להמשיך.
2 צפייה בגלריה
חיים סילבס
חיים סילבס
לא ימשיך. סילבס
(צילום: עוז מועלם)
מבין השחקנים שמסיימים חוזה, היחיד שהאדומים יבחנו אפשרות להשאירו הוא הקפטן דן איינבינדר. רשימת העוזבים צפויה להיות ארוכה במיוחד. בין השחקנים הבולטים שלא יישארו ניתן למצוא את בן ביטון, דור אלו, שלומי אזולאי, יהב גורפינקל וניב זריהן.