צבי סינגל, אחד מגדולי שחקני הפועל ירושלים בכל הזמנים, הלך לעולמו היום (שישי) בגיל בן 84. סינגל, שנולד ב-1938 בארגנטינה ושיחק בקבוצת הנוער של סן לורנצו, עלה לישראל ב-1958. הוא היה שחקן משמעותי בתקופות הטובות של המועדון בשנות ה-60 וה-70, והיה גם קפטן הקבוצה בזכייה היחידה שלה הגביע המדינה
"הפועל ירושלים מרכינה ראש עם לכתו מאיתנו של אחד מענקי הקבוצה בכל הזמנים", נכתב בהודעון המועדון. "בדיוק 50 שנה עברו מאז הניף הקפטן שלנו את הגביע היחיד בתולדות המועדון; הוא היה שחקן הקישור הכי מזוהה עם ״תור הזהב״, עמוד תווך אמיתי, כישרון יוצא דופן תוצרת ארגנטינה שלהפועל היתה הזכות להיות לו לבית משנת 59' ועד 75'. מלך שערי הדרבי הירושלמי לדורותיו".
1 צפייה בגלריה
אגדת הפועל ירושלים. צבי סינגל
אגדת הפועל ירושלים. צבי סינגל
אגדת הפועל ירושלים. צבי סינגל
(צילום: דוד רובינגר)
"צבי סינגל, אגדה מדור שלא הונצח מספיק בפילם, ועל הוותיקים שבינינו מוטל להמשיך ולספר בעיניים בורקות אודותיו. כולנו אבלים הערב. תנחומים למשפחה סינגל, ממשפחת הפועל. יהי זכרו ברוך".
בכדורגל הישראלי הוא התחיל בהפועל עפולה, בה שיחק עונה אחת ואז עבר להפועל ירושלים במדיה רשם שתי קדנציות ארוכות, כשבין לבין שיחק בהכח מלבורן האוסטרלית. לאחר פרישתו אימן סינגל מספר קבוצות ביניהן כמובן הפועל ירושלים.