"אני לא מבין למה פסלו לנו את השער הזה, זה היה גול חוקי לחלוטין", אמר אמש (ראשון) רוני לוי, מאמן הפועל חיפה, אחרי התיקו 1:1 מול עירוני קריית שמונה ובעקבות פסילת שער שהבקיע מוחמד קמארה בדקה ה-72, בטענת עבירה לחובת חיפה. "יש משהו מגמתי נגדנו", הוסיף קשר הקבוצה, אליאל פרץ. היום הצטרף לשניים מנכ"ל הקבוצה, איתי רק, ששיגר מכתב תלונה להתאחדות לכדורגל ובו דרש לבצע "בדק בית", בעקבות מה שהוא כינה "טעויות מגמתיות נגד הפועל חיפה".
במכתב שהעתקים ממנו הועברו ליו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ, וליו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון כתב רק: "במשחקה של הקבוצה אתמול בוצעה פעם נוספת שגיאת שיפוט חמורה שהביאה לפסילת שער חוקי, הפעם מול הפועל קרית שמונה ובכך נגזל מאיתנו לכאורה ניצחון.
2 צפייה בגלריה
רוני לוי הפועל חיפה קריית שמונה
רוני לוי הפועל חיפה קריית שמונה
פסילה מתסכלת. לוי אמש בסמי עופר
(צילום: נחום סגל)
"הטענה לעבירה, שבמקרה הטוב היא גבולית ובמקרה הרע לא היתה ולא נבראה, נדחתה על הסף על ידי אנשי מקצוע בכירים ובהם שופטי עבר בינלאומיים וספק רב אם הייתה נשרקת במשחקים אחרים בהם עבירות ברורות לא הביאו לפסילת שער.
"לצערינו, אין זו הפעם הראשונה העונה, לא השנייה ולא השלישית השנה ששגיאות שיפוט קריטיות פוגעות בצורה קשה בקבוצה (חלקן אפילו התבררו כטעות באמצעות בדיקה של איגוד השופטים)".
2 צפייה בגלריה
הפועל חיפה קריית שמונה
הפועל חיפה קריית שמונה
שחקני הפועל חיפה אתמול. "יד קלה" בכל הקשור למועדון?
(צילום: נחום סגל)
"פסילה סדרתית של שערים חוקיים לצד שליפת שבעה כרטיסים אדומים לשחקני הקבוצה במהלך העונה במהלך עונה (הרבה יותר מכל קבוצת אחרת בליגה), מעידות על 'יד קלה' מטעם השופטים בכל הקשור למועדון כדורגל הפועל חיפה".
עוד הוסיפו בקבוצה כי הם דורשים "בדק בית", ולהבין מדוע נמשכת, לדבריהם, "טעויות עובדתיות ומתמשכות. אנו דורשים למצוא את הנוסחה הנכונה לשפר את רמת השיפוט", חתם רק.