כשלושה שבועות לפני המשחק הראשון במוקדמות ליגת האלופות מול אלופת מלטה המרון ספרטנס, ומכבי חיפה נמצאת בפלונטר. האלופה כבר סיכמה עם השוער ניית'ן בקסטר, שעבר בדיקות רפואיות במועדון, אך הוא הבריז לה וחתם בבולטון מהליגה השלישית באנגליה. בנוסף, ג'וש כהן מעוניין לשחק בארה"ב, ומכבי חיפה עשויה למצוא את עצמה ללא שוער ראשון לקראת המשחק הרשמי הראשון של העונה, מה שגורם ללחץ במערכת. אפילו שוער המשנה בעונה החולפת רועי משפתי עבר למכבי ת"א.
"המצב לא פשוט", אמר גורם במועדון. "ג'וש חוזר אלינו עם אותן תשובות. אין לו שום הצעה מארה"ב וההחלטה שלו לא להישאר לא ברורה לאף אחד". במכבי חיפה נמצאים בצומת דרכים משמעותית. מצד אחד יש מקום לזר אחד בלבד, והירוקים רצו להחתים שחקן התקפה זר איכותי שייכנס לנעליים הגדולות שהשאיר אחריו עומר אצילי כשגם את החור שהשאיר מוחמד אבו פאני במרכז השדה עדיין יש צורך למלא.
2 צפייה בגלריה
דניאל טננבאום שוער מכבי ת"א
דניאל טננבאום שוער מכבי ת"א
עלה כאופציה, למרות שהירוקים לא ממש מתלהבים להחתימו. דניאל טננבאום
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
סבע
סבע
הירוקים מאמינים שיישאר. סבע
(צילום: ראובן כהן)
לאור המצב, במכבי חיפה מתכוונים לחזור לאופציית ג'וש כהן ולנסות לפתות אותו בכל זאת עם חוזה שמן. בפנקס של גל אלברמן אין כרגע שוערים ישראלים, ונראה כי אם כהן לא יתרצה, למנהל המקצועי לא תהיה ברירה והוא יצטרך להנחית שוער זר, מה שישנה את כל התוכניות מבחינת הירוקים. שמו של דניאל טננבאום, שעזב הקיץ את מכבי ת"א, עלה כאופציה, אך במכבי חיפה לא ממש מתלהבים לאור העובדה שהוא לא שיחק כמעט בעונות האחרונות.
הירוקים אופטיימים בנוגע לכך שדיא סבע יישאר ולא יעזוב לאיחוד האמירויות או לטורקיה. בקבוצה הבהירו לו שהם מוכנים לשדרג את חוזהו ונראה כי החלוץ נוטה להישאר כל עוד לא תגיע הצעה חסרת תקדים מבחינתו.