מינהלת הליגות לכדורגל החליטה לנכות מיידית 50 אלף שקל מהכספים שמגיעים לבני סכנין, זאת בעקבות האירועים שקדמו למשחק הבית שלה אתמול (שבת) נגד מ.ס. אשדוד בעכו (2:2). יו"ר המינהלת ארז כלפון פרסם הבוקר מכתב שבו תקף את התנהלות הקבוצה וגם הודיע כי החליט להשית עליה קנס של 250 אלף שקל על תנאי עד סיום עונת 2025/26 - בגין כל מקרה של אי קיום חובות הקבוצה הביתית.
"כניסת האוהדים למשחקכם אמש מול מועדון ספורט אשדוד עוכבה משמעותית ואושרה אך ורק חצי שעה לפני פתיחת המשחק תוך כדי שמאות רבות של אוהדים פספסו את פתיחת המשחק וקיום המשחק היה בסיכון", כתב בין היתר כלפון לסכנין. "האמור לעיל נגרם עקב הימנעותכם מהבאת סדרנים כמתחייב בפקודת המשטרה. אין זו הפעם הראשונה בה אתם מתעלמים במופגן מדרישות הגופים המוסמכים תוך זלזול בוטה ובלתי נסלח בכל הגורמים המעורבים, ובראשם האוהדים, המשפחות ובני הנוער המגיעים למשחקים. על זלזול מתמשך זה אין בכוונתי לעבור לסדר היום".
1 צפייה בגלריה
האבטחיה באצטדיון בעכו
האבטחיה באצטדיון בעכו
האבטחיה באצטדיון בעכו
(חג'אג' רחאל, one)
"אין המדובר במקריות, בתקלה נקודתית או בנסיבות מיוחדות אלא ביד מכוונת ובמדיניות מוכתבת מראש של זלזול מתמשך בהנחיות הגופים המוסמכים תוך התעלמות מההשלכות והפגיעה אשר נגרמת עקב כך לענף הכדורגל ולאוהדי הכדורגל מעל הכל", המשיך היו"ר. "זלזולכם הבוטה, החוזר ונשנה, ממשיך לפגוע במאמצים הניכרים של המנהלת (והקבוצות החברות בה) לאתר שותפים ונותני חסות מן העולם העסקי, מציג את הכדורגל הישראלי באור גרוטסקי, לא מקצועי ו-'שכונתי', ופוגם בחוויית משחק של לקוחות הכדורגל הישראלי במגרש ובבית".
תגובת בני סכנין: "המועדון יתנהל וישמיע את דבריו בעניין זה מול המערכת ודרך הפורום הפנימי המקובל תוך שמירה כל כבוד וערבות הדדית, ולא דרך התקשורת. תודה".