לוי:"נהיה בסוף קבוצה טובה,עדיין לא שם"
(באדיבות ONE)
הפועל חיפה התאוששה מהתבוסה בדרבי הגביע ברביעי והצליחה להביס אתמול (שבת) 0:3 את הפועל חדרה במסגרת המחזור ה-17 בליגת העל. האדומים עם ניצחון ליגה שני ברציפות והם כבר במקום החמישי.
מאמן הפועל חיפה רוני לוי, שהעניק דקות לשני השחקנים החדשים - תומר יוספי (שגם כבש) ודניס פוליאקוב, אמר אחרי המשחק: "היינו בקרב על שש נקודות כי חדרה הייתה מעלינו. רצינו מאוד לנצח וכבשנו שלושה שערים. היו הרבה דברים טובים וכשכולם יחזרו - פצועים ומורחקים - וגם עם זר חדש שיגיע ועוד חיזוק, אנחנו ניראה טוב יותר".
1 צפייה בגלריה
רוני לוי מאמן הפועל חיפה עם תומר יוספי
רוני לוי מאמן הפועל חיפה עם תומר יוספי
חייכו חיוך רחב בסיום. לוי עם יוספי
(צילום: איתן גליקמן)
על השער היפה של לירן סרדל אמר המאמן: "הוא עשה פריצת דרך מצוינת, תמיד אפשר לסמוך עליו, לירן רץ המון. אני עדיין רוצה לראות את הקבוצה טובה יותר. אנחנו צריכים לשפר את רמת המשחק שלנו. אנחנו מחפשים חלוץ נוסף שיחזק את הקבוצה, לא אשחרר אף אחד עד שיבואו עוד שחקנים. דור מלול סובל ככל הנראה ממתיחה ונראה בימים הקרובים ממה הוא סובל".
תומר יוספי, שרשם בכורה וגם כבש בנגיחה, אמר: "רוני אימן אותי בבאר-שבע והאמין בי. הגעתי לפה בזכותו. עבדתי קשה, כבשתי שער חשוב ואני שמח שניצחנו, זה הדבר הכי חשוב עבורנו. החזרתי לעצמי את הביטחון. הצלחת הפועל חיפה זו ההצלחה שלי. שלטנו במשחק והניצחון הגיע לנו".