מכבי חיפה השלימה מהפך בדרך ל-1:2 ביתי על אלופת מלטה המרון ספרטנס ו-1:6 בסיכום שני המשחקים - ששלח אותה לסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות. הערב (שלישי) גם נקבעה היריבה של האלופה הישראלית - אלופת מולדובה שריף טירספול שניצחה בביתה את אלופת רומניה פארול 0:3 אחרי הארכה, ובכך מחקה פיגור 1:0 מהמשחק הראשון.
הירוקים לא מדורגים בסיבוב השני, והיו יכולים לפגוש את דינמו זאגרב החזקה, אולם בכל מקרה הם לא קיבלו יריבה פשוטה. שריף עשתה היסטוריה כשהפכה לקבוצה הראשונה ממולדובה שעולה לליגת האלופות ב-2021/22, והיא אף ניצחה את ריאל מדריד 1:2 וסיימה במקום השלישי בבית. בעונה שעברה היא הגיעה לשלב הבתים של הליגה האירופית, נשרה משם לפלייאוף הקונפרנס-ליג והפסידה לניס הצרפתית.
בעונה הקודמת היא זכתה באליפות ה-21 שלה ב-23 שנים האחרונות, כשכרגיל היא מובלת על ידי שחקנים זרים - ברובם צעירים מאפרקיה - בראשם החלוץ עבדול טאפסובה (בורקינה פאסו) והקשר מוחמד דיופ (סנגל).
את ההגנה מוביל הבלם הבוסני-סרבי סטפן ראדליץ'. אל הקווים חזר רוברטו בורדין האיטלקי, שאימן את הקבוצה בין השנים 2016-2018. שווי הקבוצה לפי טרנספרמקט הוא 13.7 מיליון אירו, בעוד של מכבי חיפה הוא 21.2 מיליון אירו.
1 צפייה בגלריה
סבסטיאן תיל חוגג עם החברים
סבסטיאן תיל חוגג עם החברים
שריף חוגגת על חשבון ריאל לפני שנתיים
(צילום: רויטרס)
המשחק הראשון ייערך ב-25/26 ביולי אצל שריף, ואילו הגומלין ב-1-2 באוגוסט בסמי עופר. אם מכבי חיפה תודח, היא תשחק בסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית.