שלושה ימים לאחר שהותר לפרסום כי היחידה הארצית לחקירות בינלאומיות פתחה בחקירה בחשד להטיית המשחק בין אום אל פאחם לבני יהודה במחזור הנעילה בליגה הלאומית בכדורגל, ישנה התפתחות נוספת בפרשה.
בלשי יחידת להב 433 עצרו הבוקר (ראשון) שתי דמויות החשודות שקשורות לפרשה: כדורגלן מוכר וסוכן שחקנים בחשד להטיית משחק ושוחד. יש לציין כי בשבוע שעבר עיכבה המשטרה לחקירה שחקן, מאמן ובכיר בהנהלת אחת הקבוצות מליגת המשנה.
1 צפייה בגלריה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
התפתחות בפרשת החשד להטיית משחק בליגה הלאומית
(צילום: יריב כץ)
מדוברות המשטרה נמסר: "שוטרי היחידה הארצית לחקירות בינלאומיות בלהב 433 עיכבו הבוקר שני חשודים נוספים בפרשיית שוחד והטיית משחקים בליגה הלאומית בכדורגל. החשודים (מתל אביב והרצליה) מובאים בשעה זו לחקירה במשרדי היחב"ל בלהב 433".
עו"ד ניר יסלוביץ, המייצג את השחקן, מסר: "השחקן שיתף פעולה באופן מלא ומסר גרסה מפורטת, אשר מפריכה את החשדות. לא הייתה שום סיטואציה חריגה במשחקו, ואין במעשיו ובסגנונו שום פעולה של הטיית משחקים. הוא סומך על החוקרים שיגיעו לחקר האמת, והעניין יתבהר בהקדם על הצד הטוב ביותר".
עורכי הדין תמיר סננס ושחר חצרוני, המייצגים את הסוכן, מסרו: "לחשוד אין כל קשר לאירוע נשוא החקירה. אנחנו סומכים על המשטרה שישחררו אותו לביתו עם סיום חקירתו".
כזכור, עירוני טבריה ובני יהודה הגיעו למחזור הסיום עם מספר נקודות זהה (69), כשהראשונה במקום השני בזכות יתרון של ארבעה שערים (+25 לעומת +21). טבריה התארחה בנתניה אצל מכבי הרצליה וידעה שאם היא תשיג שלוש נקודות, רק ניצחון אסטרונומי של בני יהודה אצל הפועל אום אל-פחם ימנע ממנה עלייה היסטורית.
זה כמעט קרה, כשבמהלך המחצית השנייה בני יהודה כבר עלתה למקום השני בזכות יתרון 0:5 במקביל ל-1:2 של טבריה - ונראתה בדרך לליגת העל. אלא שטבריה הבקיעה שני שערים בדקות 73 ו-82 בדרך ל-1:4, בעוד שער של אום אל-פאחם שצימק ל-6:1 מנע, בין השאר, את העלייה.