שביעות רצון בהפועל ת"א לאחר הניצחון השני ברציפות אתמול (שלישי), 0:2 על מכבי פ"ת. באדומים מרוצים בעיקר מהתפקוד של חמשת שחקני הבית ששיחקו אתמול, כשמי שלקח את המושכות עם הצגה פרטית היה רן בנימין שכבש שער גדול הוסיף בישול עם העקב.
"יש פה שחקנים צעירים מהטובים בארץ לדעתי", אמר בנימין שכבש את שער הבכורה בקריירת הבוגרים שלו והציג יכולת מצוינת, כולל הבישול לחברו מקבוצת הנוער, ליעד רמות. "רואים את זה מגילאי נערים. יש לנו המון שחקנים בנבחרות וכשנותנים לנו לשחק וגם נותנים לנו לטעות, אז בסוף זה משתלם. אני חושב שכולנו נגיע רחוק".
2 צפייה בגלריה
הפועל ת"א מכבי פ"ת
הפועל ת"א מכבי פ"ת
"שחקני הבית שלנו מקבלים את כמות הדקות הכי גדולה". רן בנימין חוגג עם חבריו
(צילום: עוז מועלם)
אחרי האמירה של בנימין הוסיפו במועדון: "פיתחנו את מחלקת הנוער הטובה ביותר בארץ, לא סתם במכבי ת"א מנסים להביא עכשיו את עומר בוקסנבוים - הם מנסים לחקות את מה שעשינו עם הכישלון שלהם במחלקת הנוער. שחקני הבית שלנו מקבלים את כמות הדקות הכי גדולה, זה יכול לעלות בטעויות, אבל הם ייצאו שחקנים".
עד לא מזמן ההימור על בורחה למה חסר הניסיון נראה היה כהרמת ידיים של הפועל ת"א על העונה הנוכחית, והתוצאות בתחילת הקדנציה שלו (שני הפסדים ותיקו) חידדו את התחושה הזו. אלא שבתוך שלושה ימים השיגו האדומים שני נצחונות, ולפתע הקבוצה נראית כמי שהתבססה באיזור הפלייאוף העליון.
למרות שניתן היה להכניס 5,000 אוהדים לבלומפילד אמש, רק 1,700 הסכימו הגיעו. הסיבה לכך היא הרצון להראות סולידריות עם האוהדים האחרים שלא יכולים להגיע בשל הלחימה בעזה. מי שגרם להתרגשות רבה לפני שריקת הפתיחה היה הרנן פלר, השדר הארגנטינאי שדודתה אופליה חזרה מהשבי בעזה והקפיד בכל משחק, כולל בין ארגנטינה לברזיל לתמוך בהשבת החטופים, ואמש הוא עשה זאת מול איצטדיון כמעט ריק ביפו.
2 צפייה בגלריה
הפועל ת"א מכבי פ"ת
הפועל ת"א מכבי פ"ת
גרם להתרגשות רבה בקרב הנוכחים המעטים. הרנן פלר
(צילום: עוז מועלם)
לטובת חלוקת עומסים, למה הותיר את אינבינדר ואלטמן על הספסל, ציבוטה היה ביציע בשל ריצוי כרטיסים צהובים, אוזבולט חזר להרכב ונראה כמו הצל של עצמו אבל הבלחות של הישאם לאיוס שעשוי לעזוב בחודש הבא ובעיקר צעירים כמו בנימין, טל ארצ'ל, עומר סניור ואל ים קנצפולסקי, זה נראה אחרת לגמרי.
בתוך כך, במכבי חיפה אישרו ל-ynet את החשיפה לפיה הגישו להפועל ת"א הצעה רשמית לרכישת הישאם לאיוס תמורת מיליון אירו. בשל הבעיות התקציביות, המגמה אצל האדומים היא למכור שחקן אחד או שניים ולהביא במקומם שחקנים בעלויות זולות יותר, יחד עם הרצון להתחזק בבלם ובמגן ימני.