אוהדים עוברים משער 8 לשער 11 בדרבי התל אביבי
(צילום: פרטי)
"זו המכבי ת"א החלשה ביותר ששיחקנו מולה בשמונה השנים האחרונות. פעם ראשונה שהרגשנו שאנחנו טובים יותר מהם, שהם לא מסוכנים ולא בעטו אפילו פעם אחת למסגרת. אנחנו פראיירים גדולים שלא ניצחנו". בהפועל ת"א הרגישו תחושת פספוס גדולה אחרי ה-0:0 אתמול (שבת) נגד מכבי ת"א בבלומפילד.
במחצית נרשמה תקרית בין קפטן מכבי ת"א, ערן זהבי, לאחד מבעלי הקבוצה, איציק ניסנוב. בהפועל זעמו על התדרוך שהגיע לתקשורת מצידה של מכבי עוד במחצית המשחק. ניסנוב הגיב כעת לראשונה: "פגשתי את זהבי בירידה לחדרי ההלבשה, שאלתי אותו למה הוא לא הרחיק את הכדור, ואמרתי לו שהוא לא מורם מהעם. הוא השיב לי: 'מי אתה בכלל, יא אפס'. היו אנשים שהרחיקו אותו, לא ירקתי עליו, זו סתם המצאה של מכבי ת"א, חבל מאוד שהם מתנהגים בצורה כזו". במכבי טענו כי היריקה היתה לעברו של דובר הקבוצה, עופר רונן.
3 צפייה בגלריה
בולייביץ'
בולייביץ'
האדומים מתוסכלים אחרי עוד החמצה
(צילום: עוז מועלם)
בהפועל ת"א החמיאו למאמן חיים סילבס שהכין את הקבוצה בצורה מצוינת לקראת המשחק מול מכבי. "סוף-סוף, אחרי קובי רפואה וסלובודן דראפיץ', יש לנו מאמן העונה. היה שיפור כבר נגד הפועל ירושלים ועכשיו ראו אותו גם בדרבי", אמרו במועדון.
בשלושת המשחקים שלו על הקווים, סילבס עם שלוש נקודות, כשבמחזורים הקרובים הוא צפוי לשחק מול קבוצות "מהליגה שלו", בניסיון לברוח מהתחתית: בני ריינה, חדרה, קריית שמונה, אשדוד ובית"ר ירושלים.
3 צפייה בגלריה
סילבס
סילבס
זוכה למחמאות. סילבס
(צילום: עוז מועלם)

"החזרנו את האמונה והגאווה לאוהדים"

"איזה פספוס", אמר סילבס אחרי המשחק. "הייתה הזדמנות לשבור בצורת, אחרי שעד דקה לפני המשחק כולם היו בטוחים שזה עניין של כמה ייגמר לטובת מכבי. השחקנים והקהל נתנו הכל, צמצמנו את הפערים על הנייר והעמדנו את מכבי על אפס בעיטות למסגרת".
על השיפור ביכולת, אמר סילבס: "הקבוצה הייתה בסערה לפני שבועיים. יש פה עכשיו תחושת בטחון שכל שחקן יודע איפה הוא משחק. אנחנו לא חוששים מאף אחד, עוד קצת אמונה והיינו עושים יותר בהתקפה. מבין שתי הקבוצות, אנחנו מאוכזבים יותר מהם. יש ביני לבין השחקנים חיבור טוב. אני שבועיים פה וכבר מכיר את הקבוצה".
3 צפייה בגלריה
זהבי ואיינבינדר
זהבי ואיינבינדר
זהבי ואיינבינדר. "גם מכבי יודעים שאנחנו היינו הקבוצה הטובה יותר"
(צילום: עוז מועלם)
הקפטן דן איינבינדר סיכם: "מכבי שיחק בעשרה שחקנים בטדי וחזרה למשחק, כך שגם בחיסרון של שחקן הם יכולים לעשות את זה. הם הגיעו לדרבי בכושר הכי טוב ואנחנו הגענו עם הקוף על הגב. גרמנו לאוהדים להאמין. הייתה תכנית משחק מסודרת וברורה, מאוכזבים שלא ניצחנו. גם מכבי יודעים שאנחנו היינו הקבוצה הטובה יותר. אנחנו בעונה מורכבת, הגישה הייתה חשובה, החזרנו את האמונה והגאווה שלקחנו מהאוהדים בטרנר".
היום אמור לחתום בהפועל ת"א הבלם הסרבי ואסיליה באקיץ'. המטרה של האדומים היא לנסות לצרף עוד שחקן התקפה.